یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
بسته حمایتی

حوزه/به همت طلاب خواهر مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرستان نظرآباد 100 بسته حمایتی بین کادر درمانی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم رنجبر کهن اظهار داشت: به همت طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(س) نظرآباد امسال با توجه به مشکلات معیشتی پیش آمده ناشی از بیماری کرونا تا این لحظه در سه مرحله بسته‌های حمایتی شامل مواد غذایی در بین خانواده‌های آسیب دیده و محروم توزیع شده است.

وی افزود: در این مرحله ۱۰۰ بسته حمایتی مواد غذایی شامل شکر، رب، سویا، روغن، برنج، ماکارانی، مرغ و گوشت گوسفند در بین خانواده‌های شناسایی شده توزیع خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(س) نظرآباد ادامه داد: در مرحله‌ی اول با شروع سال جدید 50 بسته معیشیتی و در مرحله‌ی دوم در نیمه شعبان 25 بسته معیشتی دیگر در بین نیازمندان توسط این مجموعه توزیع شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های معشیتی، برای تقدیر از کادر درمانی 100 بسته حمایتی در بخش داخلی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان نظرآباد توزیع شده است.

خانم رنجبر کهن اظهار داشت: تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی موجب شده برخی از اقشار ضعیف جامعه به خاطر ویروس کرونا دچار مشکل مالی و کمبود درآمد شوند، بنابراین مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(س) نظرآباد با کمک خیرین در این راستا اقدام به جمع‌آوری مبلغ دو میلیون تومان کمکهای نقدی برای پویش مومنانه کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  حوزه‌های علمیه خواهران با توجه به تهدیداتِ متوجه به نظام و مردم شیوه فعالیت و برنامه‌های خود را نیز عوض می‌کند، در حال حاضر  نیز مدارس علمیه در سطح استان برای مقابله با بیماری کرونا و کمک مومنانه به مردم پیشتاز است.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha