شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
حضور طلاب در نقاهتگاه

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اردکان از خدمت جهادی خواهران طلبه به بیماران کرونایی در نقاهتگاه شهید همّت اردکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از یزد،  فاطمه ابراهیمیان، با تقدیر از تمام افرادی که به صورت جهادی و از ارگانهای مختلف در ستاد مبارزه با کرونا اردکان همکاری می ‌کنند،  گفت: فعالیت خواهران ‌طلبه‌ای در نقاهتگاه شهید همت شهرستان اردکان به طور ویژه  قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه  نقاهتگاه شهید همت اردکان باهدف گذراندن دوره نقاهت بیماران کرونایی این شهرستان تشکیل شد، افزود: بیماران کرونایی وقتی از مراکز درمانی مرخص می‌شوند، بر اساس تشخیص  پزشگان برای گذراندن دوره نقاهت به این مکان  منتقل می‌شوند و به‌صورت میانگین دو هفته در این مرکز حضور پیدا می‌کنند .

ابراهیمیان تصریح کرد: حضور گروه های جهادی از قشرهای مختلف مردم و به خصوص طلاب خواهر دربخش فرهنگی – خدماتی  جهت  روحیه و امید به بیماران، مراقبت و انجام امور خدماتی بیماران انجام می شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان، در پایان به قدردانی آقای دکتر افتخاری، مدیر نقاهتگاه شهید همت اردکان از حضور فداکارانه و مجاهدانه خواهران در نقاهتگاه اشاره کرد .  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha