شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
مصاحبه با حجت السلام والمسلمین بهرامی

حوزه/ مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه های علمیه گفت: این انجمن با هدف ترویج گفتمان علمی حوزوی و دینی در خصوص مباحث فضای مجازی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی پیش از ظهر امروز در نخستین مجمع عمومی انجمن مطالعات فضای مجازی که در سالن آیت الله حائری برگزار شد، عنوان کرد: این انجمن با هدف ترویج گفتمان علمی حوزوی و دینی در خصوص مباحث فضای مجازی تشکیل شده است.

وی افزود: فعالیت هایی که در حوزه فضای مجازی با نگرش های دینی در حال انجام است نیازمند کنکاش و تطبیق مباحث دینی با اقتضائات فضای مجازی است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه های علمیه گفت: ما نیازمند متصل کردن شبکه های مختلف مجازی هستیم تا نقاط خلأ را شناسایی و رفع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی تاکید کرد: با توجه به اینکه ما رشته مربوط به فضای مجازی را نداشتیم، توجیه تشکیل انجمن را سخت می کرد که علی رغم وجود کرونا در نهایت این انجمن تشکیل شد.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰ جلسه در طول سه سال اخیر در رابطه با فضای مجازی برگزار شده و اگر حمایت مستقیم آیت الله اعرافی به خصوص در تصویب اصل انجمن نبود، ما موفق به تشکیل آن نمی شدیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha