شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 917844
۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
آموزش مجازی

حوزه/ رزمایش«شور عاطفه‌ها» باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، یکی از مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار و حتی دانش آموزان نیازمند بخش روستایی و شهری کمبود وسایل آموزش از راه دور در زمان شیوع کرونا برای ادامه تحصیل به شمار می رود که کمیته امداد امام خمینی(ره) رویکرد جدید جشن عاطفه های امسال را برای تأمین نیاز این دسته از دانش آموزان قرار داده است.

در استان یزد پنج هزار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند و هنوز دانش آموزان دیگری هم هستند که از ابزار لازم آموزش از راه دور بی بهره اند و با توجه به تقارن«شور عاطفه‌ها» با ایام برگزاری رزمایش مواسات و همدلی از روز شنبه ۲۲ شهریورماه لغایت جمعه یازدهم مهرماه سال جاری به مدت ۲۱ روز این رزمایش با موضوع شور عاطفه باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

کمیته امداد یزد در نظر دارد با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار در رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کند و  برای تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک در کنار ملزومات آموزش از راه دور نیز به این کمک‌ها افزوده می‌شود.

 بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف از جمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی‌شده است.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha