چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
برگزاری تست رایگان عبوری «کرونا» در مسجد سن آنتونیو

حوزه/ مرکز مدنی و آموزشی کودکان مسلمان در شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس آمریکا اعلام کرد که به زودی میزبان برگزاری تست رایگان عبوری برای اعضای محروم جامعه خواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از news۴sanantonio، جامعه مسلمانان سن آنتونیو در ایالت تگزاس آمریکا، تست رایگان عبوری برای اعضای محروم  جامعه ارائه می‌دهند.

شیخ سخیف سخنگوی مرکز مدنی و آموزشی کودکان مسلمان سن آنتونیو اظهار داشت که این سازمان به صورت رایگان میزبان تست کرونا برای نیازمندان خواهد بود.

شیخ گفت: ما مدتی یک نیاز را در جامعه خود شناسایی کرده بودیم. منظورم این است که ، شکافهایی در جامعه ما وجود دارد، جمعیت قابل ملاحظه‌ای پناهنده و مهاجر وجود دارد ، در حالی که آنها بسیار باهوش و سخت کوش هستند، مکان‌های تست گرفتن را به خوبی نمی‌شناسند و به همه جا نیز نمی‌توانند اطمینان کنند.

شیخ در ادامه سخنانش افزود: مسجد جایی است که اعضای جامعه مسلمان در آنجا احساس امنیت می کنند.

میثم مرچانت، مدیر منتخب انجمن پرستاران هندی سن آنتونیو با بیان اینکه اقلیت‌ها و نیازمندان نسبت به اعضای ثروتمند جامعه از دسترسی به تست کرونا محروم مانده‌اند خاطرنشان کرد: به طورکلی من فکر می‌کنم داده‌ها کاملا واضح است و اکنون بحث نابرابری در نظام بهداشت و  درمان یک واقعیت محض است.

وی افزود: ترس زیادی در جامعه مسلمانان در رابطه با ویروس و تست آن وجود دارد. رایج ترین دلایلی که ما شاهد نابرابری حداقل در جامعه سن آنتونیو هستیم عدم دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی در افرادی است که بیمه نیستند یا اینکه وسیله حمل و نقل ندارند تا بتوانند از طریق آن به مراکز مراقبت‌های بهداشتی برسند و تست بدهند.

به گفته وی تست کرونا از ۱۷ اکتبر از ساعت ۱۱ صبح تا ۳ بعدازظهر از کسانی که تمایل داشته باشند گرفته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha