جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه / فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: ملت ایران با وجود داشتن فرهنگ شهادت و ازخودگذشتگی در مقابل با هیچ دشمنی تسلیم نخواهد شد و زیر بار حرف زور نخواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهیدان محمد حسین و علی میرزا محمدی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا تجدید قوا و مایه روحیه بخشی هر فردی است، اظهارداشت: خانواده شهدا با ایثارگری خود موجب بقا و دوام اسلام و انقلاب هستند. 

وی با تاکید بر این که امنیت کشور مرهون فداکاری شهدا و خانواده های آن هاست، ادامه داد: شهدا خودشان گوهر گرانبهائی شدند و درخشیدند و خانواده‏ های شهدا  نیز با رفتار، ایمان و صبوری خود این گوهر درخشنده را در معرض دید همه قرار دادند. 

سردار خرم تاکید کرد: نظام اسلامی به برکت خون شهدا و جاری بودن فرهنگ شهادت به عزت و سربلندی روز افزون دست پیدا کرده و شهدا با حماسه‌ای که خلق کردند علاوه بر اینکه خود را در تاریخ ماندگار کردند موجب سربلندی ملت‌های مسلمان شدند. 

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: شهدا احیا کنندگان فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه هستند و ملت ایران با وجود داشتن فرهنگ شهادت و ازخودگذشتگی در مقابل با هیچ دشمنی تسلیم نخواهد شد و زیر بار حرف زور نخواهد رفت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha