جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد واعظ موسوی

حوزه/ رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم گفت: طلاب جهادی در سال شیوع کرونا، خالصانه و مخلصانه در عرصه خدمت به جامعه خوش درخشیدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در همان روزهای نخست شیوع این ویروس منحوس که نگرانی و ترس و واهمه بسیاری را در برگرفته بود، این طلاب و روحانیون جهادی بودند که به خصوص در امر تغسیل و تدفین اموات کرونایی وارد عرصه شدند و بدون چشمداشت و مخلصانه به خدمت رسانی پرداختند.

وی افزود: خدمات گسترده طلاب و روحانیون جهادی در این زمینه همچنین دیگر عرصه های مقابله با کرونا و نیز به ویژه رزمایش بزرگ کمک و همدلی مؤمنانه در تاریخ کشور ما ماندگار شد، اما با این حال متاسفانه رسانه های مغرض و برخی رسانه های معاند داخلی در طول این یک سال بسیار کوشیدند که به هر بهانه ای، قضایا را طور دیگری برای مخاطب بیان کنند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: البته افتخار روحانیت در طول ده ها و بلکه صدها سال این بوده که همواره در خدمت به اهداف مقدس دین و نیز خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرده و با وجود همه تهمت ها و دشمنی ها، در خط مقدم خدمت به دین و مردم قرار داشته است.

وی بیان داشت: در کنار خدمت رسانی در ابعاد اجتماعی نباید از نقش مهم روحانیت در جهاد فرهنگی و اخلاقی غافل شد، چه آن که شاید فعالیت های فرهنگی طلاب و روحانیون فاضل و انقلابی حتی مهم تر از فعالیت آن ها در عرصه های اجتماعی باشد که باید این ها در رسانه ها به شکل مناسب و مطلوبی مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha