پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ربیعی

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه استان مرکزی در همایش «تبلیغ هنر و رسانه»، گفت: مقام معظم رهبری تاکید می کنند که حضور در فضای مجازی، همان مجاهدت فی سبیل الله است، لذا اینجاست "مداد العلماء افضل من دما شهدا" معنا پیدا می کند و امروز می توان گفت که تولید محتوای دینی در فضای مجازی همان "مدادالعلما" است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام محمدحسن ربیعی، در همایش"تبلیغ هنر و رسانه" که با حضور حجت الاسلام والمسلمین  محمدرضا برته، رئیس مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور و مدیرمسئول خبرگزاری حوزه، در مدرسه امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اراک برگزار شد، گفت: جایگاه فضای مجازی بسیار مهم و اساسی است؛ اگر به عرصه فضای مجازی ورود صحیح و آگاهانه داشتیم می توانیم از نظام اسلامی و خون شهدا صیانت کنیم.

وی افزود: انقلاب ما که برگرفته از اسلام ناب است باید به کشورهای دیگر هم صادر شود و برای این صدور چقدر نیرو و هزینه می خواهد؟. دشمن این عرصه فضای مجازی را فراهم آورده است که از آن به بهترین نحو می شود برای صدور انقلاب اسلامی و تبیین ارزش های اسلام و انقلاب در سطح جامعه داخل و  بین الملل بهره برد، لبته نیاز به دانش و مهارت کافی دارد.

سرپرست حوزه علمیه استان مرکزی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید می کنند که حضور در فضای مجازی، همان مجاهدت فی سبیل الله است، لذا اینجاست که "مداد العلماء افضل من دما شهدا" معنا پیدا می کند و امروزه می توان گفت که تولید محتوا در فضای مجازی همان "مدادالعلما" است.

حجت الاسلام ربیعی در پایان با اشاره به اهمیت گفتمان سازی و جریان سازی در فضای مجازی، گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که شیوه کار باید گفتمان سازی در فضای مجازی باشد و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم و آنقدر درباره این عرصه مهم گفتمان صورت گیرد که برای مردم ملکه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha