چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بیژن سلیمان پور

حوزه/معاون استاندار قم گفت: سیاست حمایت از تولید داخل و خودکفایی، راهبرد مهمی برای غلبه بر تحریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بیژن سلیمان پور امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش‌های تولیدکنندگان در سطح استان قم اظهار داشت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها قرار داریم و توجه به واحدهای صنعتی و تولیدی، در صدر اولویت‌های نظام و استان قم است.

معاون استاندار قم افزود: این بازدید نیز در جهت حمایت و پشتیبانی از تولید انجام شد، در این راستا سیاست حمایت از تولید داخل و خودکفایی، راهبرد مهمی برای غلبه بر تحریم است.

سلیمان پور عنوان کرد: فرمایشات حضرت آقا همواره تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی است و توسعه و خودکفایی در ذهن خطور می‌کند، وظیفه همه ما حمایت از تولید و توجه به فرصت‌ها و تأمین نیازهای کشور در داخل است تا بتوانیم بر سیاست‌های تحریمی غلبه کنیم.

وی در خصوص حمایت از محله‌های کم برخوردار در سطح شهر نیز گفت: در راستای اقداماتی که از قبل در جهت محرومیت‌زدایی استان در حوزه اجتماعی و فرهنگی آغاز شده است، امروز نیز جلسه‌ای با حضور مسئولان دستگاه‌های اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

معاون استاندار قم بیان کرد: در این جلسه، برخی موضوعات اجتماعی و فرهنگی درزمینهٔ محرومیت‌زدایی و در راستای تحقق سند تحول راهبردی سند فرهنگی و اجتماعی استان قم مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این سند راهبردی در اجرای منویات و فرامین مقام معظم رهبری در ۱۹ دی‌ماه سال ۹۷ توسط استانداری و با مشارکت اساتید دانشگاه و حوزه تدوین شد.

سلیمان پور تصریح  کرد: زمینه‌های تحقق این سند و راهکارها به نفع محرومیت‌ها و به ترمیم و بازسازی شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی استان است، محرومیت‌زدایی موجب افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود و باید دراین‌باره تلاش کنیم.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha