جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان گمنام

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد از همکاری بانوان طلبه یزدی اهل قلم در زمینه نگارش خاطرات شهدای یزد با بسیج طلاب ور وحانیون و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس خبر داد.

خانم رؤیا دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، از برگزاری جلسه همفکری برای جمع آوری خاطرات شهدا، موضوع شناسی و تدوین آن در قالب داستان با حضور حجت الاسلام قره چاهی، مسئول بسیج طلاب خواهران و آقای خسروی، مسئول امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد خبر داد.

معاون پژوهش مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان یزد افزود: در این نشست در خصوص پیشنهادات سال ۱۴۰۰ مطالبی عنوان شد و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هزار محتوا با عناوین مختلف از مجموعه خاطرات شهدای طلبه، وصیت نامه و خاطرات والدین برای ایجاد حرکت و تولید محتوا در فضای مجازی با تهیه کلیپ، اینوگرافی، موشن گرافی را در دستور کار قرار داده است.

خانم دهقانی تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که بانوان طلبه اهل قلم می توانند در تدوین کتاب مرتبط با شهدا همکاری نمایند وجود مطالب خام و اولیه است که باید به رشته تحریر درآید.

وی بیان کرد: در پایان این نشست از طرف معاونت پژوهش قول همکاری در راستای تولید محتوا، تهیه کتاب و معرفی طلاب توانمند و اهل قلم جهت این‌کار به آقای خسروی داده شد و مقرر شد خاطرات طلاب جهادگر در قالب کتاب با همکاری بسیج طلاب تهیه و تدوین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha