سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/دوازدهمین مرحله توزیع حدود یک هزار بسته معیشتی توسط جمعیت خدمت رسانی فاطمی ها با حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها گفت: از ابتدای آغاز طرح کمک های مومنانه تاکنون ۱۶ هزار و ۸۰۰ بسته‌ معیشتی بین نیازمندان در مناطق مختلف کشور توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمد خامه یار عصر یکشنبه در مراسم توزیع هزار بسته معیشتی که در مسجدالزهراء برگزار شد، اظهار داشت: چهل روز پیش به مناسبت نیمه شعبان ۸۰۰ بسته معیشتی آماده شده بود و امروز نیز بار دیگر خداوند توفیق دارد و هزار بسته آماده توزیع شد.

وی ادامه داد: تاکنون هزار و چهارصد خانواده در سامانه جمعیت فاطمی‌ها ثبت شده است که تحت کمک‌های ما قرار می‌گیرند.

خامه یار تأکید کرد: علاوه بر این در طی ۴۰ روز اقدامات خوبی صورت‌گرفته که از جمله آن می‌توان به فعالیت‌های عمرانی چشمگیری که در منطقه سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته اشاره کرد.

وی افزود: علاوه بر این سفره‌های افطاری جمعیت در سرپل ذهاب، سیستان، پلدختر و... و. برپا شده است که نشان می‌دهد جمعیت فاطمی‌ها در کنار مردم محروم حضور دارد.

مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها تصریح کرد: در تمامی شهرها ائمه جمعه به‌عنوان نماینده ما هستند و در واقع یک کار میدانی و با برنامه در حال انجام است.

وی به سایر اقدامات جمعیت اشاره کرد و گفت: واحد امانی تجهیزات پزشکی جمعیت نیز فعال است به طوری که در یک سال گذشته کپسول‌های اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن بارها بین مردم دست به دست شده و مورد استفاده بیماران کرونایی قرار گرفته است.

خامه یار بیان داشت: از ابتدای آغاز اهدای بسته‌های کمک مؤمنانه تاکنون ۱۶ هزار و ۸۰۰ بسته‌ ی معیشتی بین نیازمندان در مناطق مختلف کشور توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت همواره نگاه عمرانی و آبادانی به مناطق محروم دارد به طوری که سال گذشته دو باب مسجد در دو روستای محروم قم ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha