چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، کرونای اصلی را ویروس و بیماری غرب‌گرایی دانست و گفت: مردم در انتخابات این ویروس را نابود خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در جمع مؤمنین اهوازی، اظهارداشت: یک ماه عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان إن‌شاءالله مقبول خدای متعال قرار گرفته و به همه ما توفیق اطاعت از فرامین الهی عنایت شود.

وی افزود: همچنین عرض تسلیت داریم محضر ولی الله الاعظم، مصیبت تخریب قبور ائمه بقیع را و آرزوی نابودی تفکر وهابیت خبیث و نمونه‌های عینی جهل و حماقت در سراسر جهان را داریم.

امام جمعه اهواز گفت: برداشت‌های انحرافی از دین و با قرآن و سنت به جنگ قرآن و سنت رفتن در طول تاریخ وجود داشته و امروز با اسلام رحمانی، تشیع انگلیسی،انجمن حجتیه، اسلام سلفی، اسلام تکفیری، طالبان و داعش در عصر حاضر مواجهیم که باعث‌وبانی ظلم‌های فراوان به مردم در سراسر جهان هستند، دعا می‌کنیم اگر قابل هدایت نیستند نیست و نابود شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با تأکید بر اینکه دوران بزن درو تمام شده، تصریح کرد: بعد از خرابکاری دوم نطنز، امواج پاسخگویی از زدن کشتی صهیونیست‌ها، هدف قرار دادن اطراف نیروگاه هسته‌ای دیمونا، حمله برق‌آسا به اربیل و آتش‌سوزی‌های گسترده در سرزمین‌های اشغالی ثابت کرد که دوران بزن و در رو تمام شده و وارد وضعیت یکی بزنید ده تا می‌خورید شده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، به جنگ ۱۲ روزه غزه و رژیم اسراییل اشاره کرد و گفت: در دفاعی که مردم فلسطین کردند و به برکت انقلاب اسلام به نقطه اوج خودش رسید در ۱۲ روز برای اولین بار گنبد آهنین رژیم صهیونیستی توسط فلسطینیان بشدت تحقیر و مفتضح شد؛ به‌طوری‌که اسرائیل در حال التماس برای آتش‌بس است و برای اولین بار پروازهای داخل به خارج آن لغو و از خروج ساکنین سرزمین‌های اشغالی جلوگیری می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: از شورای محترم نگهبان که با دقیق‌تر کردن شرایط ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری به نحوی در تقلیل هدفمند ثبت‌نام کنندگان که از انعکاس منفی خبر ثبت‌نام‌های بلامحل در دنیا جلوگیری کرد تشکر می‌کنیم و تداوم حرکت هوشمندانه بر مرّ قانون را خواستاریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: نامزدهای ریاست جمهوری اخلاق انتخاباتی، عدم افشاگری بدون سند، پرهیز از سیاه نمایی، ارائه برنامه مدون و قانون مداری را لحاظ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پایان اظهارداشت: إن‌شاءالله مردم در انتخابات با کرونای اصلی که ویروس و بیماری غربت‌گرایی است تسویه‌حساب می‌کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha