چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
آزاده نیکپور

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) یزد در جمع دانش آموزان رأی اولی، معیار انتخاب‌های زندگی را بر اساس ارزشهای مورد نظر هر فرد دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، خانم آزاده نیکپور در مراسم دهه کرامت که با حضور تعدادی از دختران رأی اولی، در این مدرسه برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، تقارن آن با جشن ملی(انتخابات) را گرامی داشت.

وی، امام رضا(علیه السلام) را عالم اهل بیت(علیهم السلام) معرفی کرد و با اشاره به موفقیت ایشان در مناظرات طراحی شده از سوی حکومت و گرایش دادن مردم به سمت دین، ارزش کلام علمای دین به ویژه معصومین را ستودنی دانست.

 مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) یزد، پایه علم و دین را  بر اساس تفکر و تعقل دانست و با اشاره به انتخاب‌های گوناگون در زندگی، تصمیم گیریِ به موقع در زندگی را بسیار مهم برشمرد و افزود: انتخاب ها بر اساس ارزش‌ها صورت می گیرد،پس با مشخص بودن نظام ارزشی، انسان انتخاب بهتری خواهد داشت.

وی در ادامه، انتخاب ها را مسئولیت آور دانست و بر لزوم شناسایی مسئولیت ها در قبال خود، خانواده و جامعه، تاکید کرد.

خانم نیکپور در پایان، ثبات قدم در انتخاب را لازم و ضروری دانست و با حساس برشمردن انتخابات ریاست جمهوری، تبعیت از ولایت فقیه را نیز از نشانه های ثبات قدم مطرح کرد.

در ادامه برنامه حجت الاسلام فردی نژاد، در قالب داستان و طنز، بر لزوم شرکت در انتخابات تاکید کرد و مولوی خوانی، اجرای مسابقه و برنامه های شاد، از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha