یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
مسئول اداره امور مشاوره خواهران مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مسئول اداره امور مشاوره خواهران مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، از ارائه خدمت مشاوره تغذیه ویژه خواهران و برادران، خبر داد.

حبیبه ندری، مسئول اداره امور مشاوره خواهران مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در مشهد، از ارائه خدمت مشاوره تغذیه ویژه خواهران و برادران، خبر داد و گفت: بر اساس اصل ارتباط جسم و روح، مشاوره تغذیه نوعی خدمت مشاوره ای-روانشناسی است که به افراد برای داشتن برنامه غذایی سالم و مفید کمک می‌کند.

وی افزود: مشاوره تغذیه طیف وسیعی از نیازها را پوشش می‌دهد و افراد برای کم یا زیاد کردن وزن، آگاهی از نیازهای غذایی کودکان خود در دوران رشد یا هنگام مواجهه با بیماری‌های خاص ازجمله دیابت و فشارخون از آن بهره می‌برند.

مسئول اداره امور مشاوره خواهران مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، تصریح کرد: نوع تغذیه در گروه‌های مختلف با توجه به اینکه از جانب بسیاری از افراد مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مشاوره تغذیه بر آن تأکید دارد.

ندری با تأکید بر اینکه یک تغذیه نامناسب می‌تواند منجر به‌ بروز مشکلات بسیاری برای فرد شود، تصریح کرد: درعین‌حال کودکان و نوجوانان، سالمندان و مادران در دوران بارداری می‌بایست با یک نظارت دقیق به استفاده از مواد غذایی بپردازند تا بتوانند سلامتی خود را تضمین نمایند.

وی با اشاره به‌ضرورت بهره بردن از مشاوره تغذیه در زندگی روزمره، ابراز داشت: در همین راستا مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان نسبت به ارائه خدمات مشاوره تغذیه اقدام نموده و در زمینه‌های تغذیه کودکان، بیماران دیابتی، سفر، نوجوانان، کهنسالان، غذاهای رژیمی، رژیم‌درمانی و تغذیه سالم، مشاوره ارائه می‌دهد.

مسئول اداره امور مشاوره خواهران مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، در پایان یادآور شد: طلاب و خانواده ایشان می‌توانند ضمن تماس با پذیرش خواهران با شماره تلفن ۳۲۰۰۸۸۱۵ و برادران ۳۲۰۰۸۸۰۵، ضمن دریافت نوبت از این خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha