یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات کشور استفاده از پتانسیل‌های داخلی و داشته‌های خودمان است.

حجت الاسلام جمال قدرتی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار کرد: هیچ مشکلی نیست که با وحدت، انسجام و یکپارچگی قابل حل نباشد، ملت ایران در ۲۸ خردادماه عزم بزرگ خود را برای حل مشکلات موجود در کشور به نمایش گذاشتند.

وی گفت: انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب ایرانیان، نشان داد که این ملت برای آینده پرافتخار خود برنامه‌های بسیاری در دستور کار دارد.

این استاد حوزه علمیه، در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در چند سال اخیر همه به عینه شاهد مشکلات اقتصادی بسیاری در جامعه بودیم که در این بین اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر بیشترین لطمات را از این وضعیت دیدند؛ بنابراین همه امید ملت ایران برای برون رفت از این وضعیت، دولت سیزدهم و کابینه انقلابی آن است.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه تنها را برون رفت از مشکلات کشور استفاده از پتانسیل‌های داخلی و داشته‌های خودمان است، گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر دولتمردان همواره برای برون رفت از وضعیت نامساعد اقتصادی و تحریم‌ها نگاهشان به بیرون از مرزها بود و این کار از روی بی‌تدبیری انجام گرفت؛ زیرا بانیان وضعیت موجود در کشور همان کشورهای اروپایی و خارجی هستند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در پایان اظهارداشت: خوشبختانه این مملکت هم در بُعد انسانی و هم ثروت‌های خدادادی یکی از کشورهای بسیار غنی و ثروتمند جهان است و با اراده و نگاه جهادی نه تنها راه برون رفت از مشکلات بسیار آسان است، بلکه می‌توان تنها با اتکا به داشته‌های خودمان بسیاری از مصائبی که دشمنان و معاندان برای این ملت رقم زده‌اند را کنار بزنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha