دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
نشست هم‌اندیشی ازدواج آسان در شادگان برگزار شد

حوزه/ در نشست هم‌اندیشی ازدواج آسان مطرح شد که بانوان حوزوی شادگان در تلاش برای ارائه راهکارهایی برای حل اختلافات زوجین و کاهش آمار طلاق در خانواده‌ها و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از طلاق بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، جلسه هم‌اندیشی با محوریت ازدواج آسان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) با حضور جناب آقایان «عزتی، جانشین ریاست مرکز بهداشت شهرستان شادگان»، «اسدی، نماینده دانشگاه آزاد شادگان»، «نیک‌خواه، کارشناس واحد نوجوانان و جوانان و مدارس شادگان و معاون پژوهش و فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه النبی(ص)» برگزار شد.

در این جلسه که شروع همکاری مدرسه علمیه ریحانه النبی(ص) با مرکز بهداشت بود، آقای عزتی ضمن ارائه گزارشی از خدمات مرکز بهداشت نسبت به مردم و اهمیت جایگاه آن، نیاز اساسی در پیشرفت خدمات بهداشتی و سلامتی را حضور ارگان‌هایی همچون حوزه و دانشگاه در کنار بهداشت اعلام کرد.

وی با بیان اینکه پیشرفت و ارتقاء شهر در گرو سلامت جسمی و روانی و آماده‌سازی تفکر جوانان به ازدواج آسان است، خاطرنشان کرد: بحمدالله بانوان حوزوی در این مدت، در تلاش برای ارائه راهکارهایی برای حل اختلافات زوجین و کاهش آمار طلاق در خانواده‌ها و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از طلاق بوده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه این جلسه، معاون فرهنگی مدرسه علمیه پیشنهاد برگزاری جلسات مشاوره اسلامی تا ۶ ماه بعد از ازدواج برای زوجین را مطرح کرد و گفت: مدرسه علمیه ریحانه النبی(ص) جهت برگزاری جلسات مشاوره برای زوجین همکاری لازم را خواهد داشت.

بر این اساس، پیشنهاد معاون فرهنگی مدرسه، با استقبال جانشین ریاست مرکز بهداشت مواجه شد و وی اذعان داشت: إن‌شاءالله پیگیری‌های لازم جهت اجرایی کردن این طرح در بخش مشاوره و سلامت روان را خواهد داشت.

در پایان این جلسه جانشین ریاست مرکز بهداشت گفت: حوزه‌های علمیه به دلیل ارتباط مستقیم با مردم و نهادهای مختلف می‌توانند خانواده‌ها را در جهت ترویج فرهنگ فرزند آوری و افزایش جمعیت ترغیب کنند.

نشست هم‌اندیشی ازدواج آسان در شادگان برگزار شد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha