سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
فلاحی پور

حوزه / بازیگر سریال «شب دهم» گفت: سریال عاشواریی «شب دهم» به واسطه کارگردانی و فیلمنامه خوب حسن فتحی توانست در تلویزیون ماندگار شود.

پرویز فلاحی‌پور؛ بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، پیرامون چرایی ماندگاری سریال عاشورایی «شب دهم» اظهار کرد: من فیلمنامه‌ای مثل «شب دهم» که تا به این اندازه درام را به درستی مد نظر قرار داده باشد را کمتر در تولیدات تلویزیون مشاهده کرده‌ام،  «شب دهم» چند ویژگی بسیار مهم وجود داشت. ابتدا اینکه شخصیت‌ها انسجام بسیار خوبی دارند، همچنین دیالوگ‌هایی که برای کار در نظر گرفته شده، بسیار ماندگار بود.

وی افزود: در کنار سناریو باید از گروه بازیگران و کارگردانی خوب حسن فتحی نیز به عنوان دیگر عوامل موفقیت سریال «شب دهم» نام برم، البته دیگر عوامل فنی این فیلم نیز به نظرم با کیفیت بالایی انتخاب شده بود. همه نکاتی که بیان کردم در نهایت منجر به کاری چون «شب دهم» شد که هنوز بعد از سالها دیدن آن لذت بخش است.

فلاحی‌پور ادامه داد: حسن‌ فتحی جز کارگردانانی است که به جزئیات بسیار اهمیت می‌دهد. نکته دیگر اینکه این فیلمساز به واسطه هوشی که دارد مخاطب و فرهنگ ایرانی را به خوبی می‌شناسد. برای همین کاری که روانه پرده می‌کند مورد پسند اکثر مردم قرار می‌گیرد.

این بازیگر تاکید کرد: نکته حائز اهمیت دیگر درباره حسن فتحی شناختن امری بازیگری است او به واسطه این شناختی که در این امر دارد می‌تواند با بازیگرش ارتباط خوب برقرار کند. همین که می‌تواند از بازیگرانش بازی خوبی بگیرد. برای همین هم هر بازیگری که در کارهای فتحی حضور دارد معمولاً آن کار جزء اتفاقات خوب حرفه‌ او محسوب می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha