سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
آرمان‌های شهدا

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم تجدید میثاق کارکنان تبلیغات اسلامی بوشهر با آرمان‌های شهدا، در یادمان شهدای گمنام پارک شغاب بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین تجدید میثاق کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با آرمان‌های شهدا، عصر امروز در یادمان شهدای گمنام پارک شغاب بوشهر برگزار شد.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم به تبیین ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت و بر لزوم تلاش در جهت نشر و ترویج اهداف والای شهدا و شناساندن معارف و آموزه‌های دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام قادری با بیان اینکه توسعه، استقلال، پیشرفت و امنیت امروز جامعه اسلامی مرهون مجاهدت و ایثارگری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: تبعیت از مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر شهدا و امام شهدا تنها راه پاسداشت این میراث گرانبهاست.

وی بر لزوم مطالعه‌ی سیره و سبک زندگی شهدا تأکید کرد و ابراز داشت: امیدواریم با عزم جدی و راسخ برای اقدام به موقع، درست و به جا بتوانیم در راستای تحقق تمدن اسلامی که مقام معظم رهبری آن را طلیعه‌ی ظهور نامیده‌اند، گام برداریم.

 در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام صالح سهیلی اصفهانی، از اساتید حوزه به قرائت زیارت عاشورا پرداخت و در ادامه مدیرکل، معاونین و کارکنان تبلیغات اسلامی استان با قرائت فاتحه به غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام پارک شغاب اقدام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha