چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: هیئت دولت به توسعه استان لرستان نگاه ویژه ای داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احمد وحیدی وزیر کشور امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه لرستان ۶۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، بیان داشت: هیئت دولت باید نگاه ویزه ای به خدمات توسعه ای استان داشته باشد .

وی با بیان اینکه متاسفانه استان لرستان از نرخ بالای بیکاری رنج می برد افزود: این استان دارای ظرفیت های ویژه ای در بخش های کشاورزی،باغداری  دامپروری است و باید از این ظرفیت ها با برنامه های خاص، برای کاهش نرخ بیکاری بهره گیریم. 

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: احیا و راه‌اندازی مجدد کارخانه‌های تعطیل شده، تکمیل سدها، تخصیص خسارات ناشی از سیل فروردین ۱۳۹۸ و تخصیص ردیف بودجه مستقل و کافی برای لرستان از مطالبات اصلی مردم این استان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر لزوم طراحی برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای پیشرفت و توسعه لرستان افزود: در حالی که با ۱۰۰ میلیارد تومان می‌شد سدهای لرستان را تکمیل کرد و جلو خسارت ۱۲ هزار میلیارد تومانی سیل دو سال پیش در لرستان را گرفت اما کوتاهی وزارت نیرو باعث شد تا مسئولان لرستان مجبور باشند چندین سال تلاش کند تا استان به وضعیت قبل از سیل فروردین ۹۸ برگردد.

در این دیدار، احمد وحیدی، وزیر کشور نیز در خصوص رفع مشکلات لرستان قول پیگیری داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha