سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
رادیو تهران

حوزه / همزمان با فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه «با عرشیان» از رادیو تهران تقدیم حضور مخاطبان می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ویژه برنامه «با عرشیان» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که سه شنبه (۲۸ صفر) از ساعت ۱۰ تا ۱۴:۳۰ با گفتگوهای ویژه همراه مخاطبان است.

ساناز باقری تهیه‌کننده برنامه ضمن اعلام این خبر گفت: «با عرشیان» برنامه‌ای ترکیبی و مجله‌ای با گفتگوهایی خاص متناسب این ایام تدارک دیده شده است. گفت‌وگو با کسانی که مسلمان شده اند از جمله احمد جونز از ایرلند، محمد عرب و دکتر زهرا اوبراتو از کشور رومانی دندانپزشک و...

وی افزود: در برنامه«با عرشیان» میهمانی از جنس و بوی قرآن خواهیم داشت؛ مرتضی باقری فرد، نویسنده و محقق با دنیایی از خاطرات ناب شنیدنی همراه مخاطبان است؛ باقری فرد در حجاز زندگی کرده است، ۴۰ سال قدم به قدم در محل زندگی پیامبر(ص) زندگی کرده و رفتار پیامبر(ص) را تکرار کرده است؛ مثلا همان جایی که پیامبر(ص) چوپانی می کرده مدت ۳ سال چوپانی کرده و به غار حرا رفته است و...

تلاوت قرآن و اذان با صدای استاد حمیدرضا احمدی وفا به صورت زنده پخش می‌شود، مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، ارتباط با کربلا، مشهد، قم و حرم شاه عبدالعظیم الحسنی که نسبش به امام حسن مجتبی(ع) برمی‌گرده و.... از دیگر بخش‌های ویژه برنامه با عرشیان است که از گروه اخلاق و زندگی شهروندی روی آنتن رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

ویژه برنامه«پارک شهر» رادیو تهران از ساعت ۶:۴۰، «تهران من» از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و ویژه برنامه ۲۸ صفر از ساعت ۱۹ تا ۲۰ و... تقدیم حضور مخاطبان می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha