جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
حجت الاسلام شکراله بهرامی، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح،

حوزه/ حجت الاسلام بهرامی با اشاره به بازگشت ۴۲ هزار نفر به خدمت سربازی با اجرای طرح "بازگشت به سنگر" گفت: طرح بازگشت به سنگر برای افرادی که ترک خدمت کرده در حال اجراست که در آن، افراد به خدمت می روند و پرونده آنها تا آخر خدمت نگهداری می شود و در پایان خدمت نیز از تخفیف قانونی حتی معافیت از کیفر بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت الاسلام شکراله بهرامی، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح "بازگشت به سنگر" در کشور، ویژه افرادی که ترک خدمت کرده‌اند اظهارداشت: تاکنون ۴۲ هزار نفر در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی افزود: طرح بازگشت به سنگر برای افرادی که ترک خدمت کرده در حال اجراست که در آن، افراد به خدمت می روند و پرونده آنها تا آخر خدمت نگهداری می شود و در پایان خدمت نیز از تخفیف قانونی حتی معافیت از کیفر بهره مند خواهند شد.

حجت‌الاسلام بهرامی، افزود: در این طرح تبدیل مجازات، تعلیق مجازات و تعلیق تعقیب برای این افراد اجرا خواهد شد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، در خصوص پرونده شهادت یک مامور انتظامی در صفی آباد دزفول نیز گفت: این پرونده در دادگستری دزفول فعال بوده و با توجه به اینکه سرعت‌ در رسیدگی پرونده همراه با دقت مدنظر برنامه تحولی قوه قضاییه است، باید به این پرونده به سرعت رسیدگی و برای فردی که مرتکب این عمل شده حکم صحیح شرعی صادر شود.

حجت‌الاسلام بهرامی اجرای حکم را منوط به نظر اولیای دم دانست و از قاضی پرونده خواست به سرعت به این پرونده رسیدگی شود.

وی مصونیت و صیانت از نیروهای مسلح را وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح دانست و گفت: پیشگیری از وقوع جرم، آموزش قضات و کارمندان و رسیدگی به جرایم برنامه این سازمان هستند.

حجت‌الاسلام بهرامی افزود: در شرایط کرونایی به صورت جدی در آگاه‌سازی فعال بودیم و میلیونها نفر ساعت آگاه سازی انجام شد تا اقدامات بر پایه آگاهی کارکنان انجام شوند.

 رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، دیدار با کارمندان و قضات شهرستان دزفول، شرکت در نشست شورای تامین، دیدار با قضات و کارمندان دادسرای نظام دزفول و دیگر مجموعه‌های قوه قضاییه در دزفول را از برنامه های سفر خود به این شهرستان بیان کرد و ادامه داد :در این دیدارها مشکلاتی که در دزفول وجود دارد به رییس قوه قضاییه منتقل خواهند شد تا نسبت به برطرف شدن آنها اقدام شود.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام بهرامی روز پنجشنبه در بدو ورود به دزفول با حضور در گلزار شهدای بهشت علی، نسبت به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha