شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
جلسه مشترک حوزه علمیه خواهران استان یزد با معاونت علمی و پژوهشی سپاه الغدیر و سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر

جلسه مشترک حوزه علمیه خواهران استان یزد با معاونت علمی و پژوهشی سپاه الغدیر و سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، در نشست  علمی پژوهشی با موضوع «علم و پژوهش، گفتمان سازی و فناوری» که روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، خانم رویا دهقانی، معاون پژوهش حوزه خواهران استان، حجت الاسلام قره چاهی مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان و میر قانعی معاون علمی و پژوهشی سپاه الغدیر برگزار شد، استفاده از ظرفیت های پژوهشی طلاب بسیجی خواهر باحمایت معاونت علمی و پژوهشی سپاه در دستور کار قرار گرفت.

تشکیل کارگروه های علمی پژوهشی در خانه نخبگان بسیج بخصوص بسیج اساتید حوزه ودانشگاه با حضور طلاب و دانشجویان، تبادل نظر درباره معضلات روز جامعه، استفاده از  ظرفیت بسیج اصناف و جامعه پژشکی جهت آشنایی بیشتر متولیان آرایشگاه های زنانه و مجامع پزشکی و دیگر اصناف، تهیه محتوا و مهارت افزائی آموزش احکام ناب اسلامی، تجلیل از پژوهشگران موفق و استفاده از تجربیات آنان، و برگزاری سلسله نشست های علمی در جهت ارتقای بنیه علمی ومعنوی جامعه هدف، از جمله موضوع های مطرح شده در این نشست بود.

پشتیبانی از دو طرح پژوهشی با موضوع خانواده و جمعیت، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوعات چالش های استان و تجلیل از پژوهشگران برتر جشنواره علامه حلی (ره) از مصوبات این نشست بود.

خانم دهقانی به عنوان نماینده حوزه علمیه خواهران استان و خانم قانعی نماینده سپاه الغدیر هم برای پیگیری مصوبات نشست انتخاب شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha