دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
کد خبر: 988085
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
ارشاد

حوزه/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جلسه هماهنگی هفته کتاب و کتابخوانی، نواختن زنگ کتاب، دیدار با پیشکسوتان، اجرای طرح پاییزه کتاب، تقدیر از ناشران، کتاب گردی، اهدای کتاب، کارگاه کتابخوانی را از برنامه های این هفته اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس؛ رضا کمالی زرکانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی، گفت:خیلی ها به واسطه همنشینی با کتاب و مطالعه توانسته اند به بِرَندهای معتبر و ماندگاری در جامعه تبدیل شوند، اما متاسفانه ما نتوانستیم کتاب را به یک بِرَند ماندگار در جامعه تبدیل کنیم.

وی بر معرفی و الگو سازی از نویسندگان استان تاکید کرد و افزود: فضاهای شهری، تابلوهای تبلیغاتی و تلویزیون های شهری و اینترنتی بهترین رسانه برای معرفی نویسندگان استان و معرفی کتاب و مطالعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ادامه به معرفی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی پرداخت و بیان کرد: نواختن زنگ کتاب، دیدار با پیشکسوتان، اجرای طرح پاییزه کتاب، تقدیر از ناشران، کتاب گردی، اهدای کتاب، کارگاه کتابخوانی و...از مهمترین برنامه های هفته کتاب است که با مشارکت شهرداری ها، اداره کل کتابخانه های عمومی، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ...از 24 آبان آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha