یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
فعالیت های قرآنی - دانش آموزان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه فعالیت های دینی از نظر بودجه در حاشیه قرار دارد، گفت: عدم توجه به بودجه ریزی برای تقویت نهادهای دینی، امامان جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی و مبلغین، دست دشمنان را برای به انحراف کشیدن جوانان باز می گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام رحمت الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، امروز سه شنبه یازدهم آبان ۱۴۰۰ در مراسم تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با گرامی داشت ۱۳ آبان، به بیانات مقام معظم رهبری که فرمود «امروز بیشترین تحرک دشمن علیه ما در زمینه تبلیغات نرم و جنگ رسانه ای است»، اشاره کرد و اظهار داشت: میدان تبلیغ دین، میدان نبرد است. وقتی افکار عمومی یک ملت در اختیار بیگانه قرار گرفت حرکت آن ملت هم طبعا طبق میل آنها پیش خواهد رفت.

وی با گرامی داشت۱۳ آبان روز جهانی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز، اظهار کرد: در اوج نا باوری دنیا، به برکت انقلاب و تدابیر مقام معظم رهبری، مکر و حیله دشمنان به خودشان باز گمی گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان، به کم کاری کار تبلیغاتی در جامعه اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: در فعالیت تبلغیاتی و کار رسانه ای باید قوی تر و هوشمندانه تر عمل کنیم.

 اروجی، سازمان تبلیغات اسلامی را یک نهاد انقلابی و ولایی دانست و گفت: سازمان تبلیغات نهادی است که به برکت خون شهدا تاسیس شده و صفر تاصد عملکرد آن انقلابی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی را رصد فعالیت های فرهنگی، دینی و ایجابی دانست و اظهار کرد: نباید انتظارداشته باشیم که سازمان تبلیغات اسلامی وارد کارهای سلبی شود.

وی با بیان اینکه فعالیت های دینی از نظر بودجه در حاشیه قرار دارد، ادامه داد: عدم توجه به بودجه ریزی برای تقویت نهادهای دینی، امامان جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی و مبلغین، دست دشمنان را برای به انحراف کشیدن جوانان باز می گذارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر حرکت جهادگونه در عرصه تبلیغی، ادامه داد: رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل استفاده از فکر جمعی نخگبان حوزوی، فرهیختگان علمی، دینی و دانشگاهی را در اولویت کاری خود قرار دهد.  

 اروجی با تاکید برتشکل اتاق فکر با حضور نخبگان شهرستان آران و بیدگل و ضرورت جذب جوانان و بانوان در فعالیت های دینی و تبلیغی، گفت: ازظرفیت جوانان، طلاب، ائمه جمعه و جماعات و بانوان نخبه حوزوی در راستای تقویت بنیه دینی، فرهنگی و علمی شهرستان استفاده شود .

وی در پایان با قدردانی از تلاش های حجت الاسلام سمیع الله مردان رئیس سابق تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، از حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار به عنوان نیرویی جهادی، بسیجی و دلسوز نظام نام برد و اظهار کرد: انتظار داریم خدمات اداره تبلیغات اسلامی در شأن و منزلت مردم ولایت مدار این شهرستان باشد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha