یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
شعبانی

حوزه/ یک تهیه‌کننده گفت: «منصور» فیلم درباره شهید ستاری است. این فیلم تلاش دارد گوشه‌ای از رشادت این فرمانده جنگ را ترسیم کند.

جلیل شعبانی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «منصور» در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: درباره فرماندهان و سرداران جنگ هر اندازه که می‌شود باید فیلم و سریال تولید کرد. فیلم‌سینمایی «منصور» از جمله این تولیدات است که باید روند ساختشان ادامه داشته باشد، البته در این کار سعی شده، نحوه بیان قصه به گونه‌ای باشد که مخاطب امروز با آن ارتباط برقرار کند.

وی افزود: موقعیتی که در فیلم «منصور» شاهدش هستیم در زمان حال نیز کارکرد دارد. این نکته‌ای ظریف است که در کارهای اینچنینی می‌بایست مد نظر قرار بگیرد تا برای مخاطب فعلی نیز جذابیت لازم را داشته باشد در حقیقت هر اندازه که بتوان در حوزه دفاع مقدس بیان متفاوت داشت به رونق آن کمک شده است.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: متاسفانه در برخی ارگان‌های دولتی که می‌بایست حامی آثار ارزشی باشند فیلم‌های تجاری تولید می‌شود. در چنین شرایط طبیعی است که از فیلم‌های ارزشی چندان که باید حمایت نشود! ولی امیدوارم با آمدن وزیر جدید این وضعیت در سینمای کشورمان بهبود یابد.

شعبانی تاکید کرد: اخیراً وزیر ارشاد بیان کرده برخی فیلم‌ها را به همراه خانواده نمی‌تواند تماشا کند پس وقتی چنین آثاری در سینمای کشورمان تولید می‌شود می‌بایست سیاستی اندیشیده شود تا این وضعیت نامطلوب اصلاح گردد.

وی در پایان اعلام کرد: گلایه من به بخش خصوصی نیست چون آنها مجبورند به فکر درآمدزایی باشند، اما چرا نهادهای دولتی که بودجه می‌گیرند تا از کارهای ارزشی حمایت کنند، تولید کننده آثار تجاری شده‌اند؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha