دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تقدیر و تشکر عضو کمیته بانوان کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی از همکاری پژوهش حوزه علمیه خواهران میناب

حوزه/ در نشست مشترک معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان و مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران میناب با عضو کمیته بانوان کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی از همکاری و ارسال مقالات طلاب این مدرسه به کنگره تقدیر و تشکر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، در  نشست مشترک معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان و مدیر و معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران میناب با خانم زینب طیبی عضو کمیته بانوان کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی، گزارشی از فعالیت های پژوهشی این مدرسه در کنگره گام دوم انقلاب بیان و محورهای مورد تعامل و نیازهای پژوهشی در این زمینه بررسی شد.

خانم طیبی، عضو کمیته بانوان کنگره بین المللی گام دوم انقلاب در این نشست با تقدیر مسئولان، طلاب و اساتید مدرسه حضرت زینب سلام الله علیها میناب، بیان کرد: در راستای حمایت از تحقیقات طلاب در گام دوم انقلاب تلاش شده است با برنامه ریزی صورت گرفته مقالات طلاب هرمزگان در فصلنامه گام دوم انقلاب به چاب برسد.

وی اظهار کرد: امروز ظرفیت های موجود در حوزه فعال است تا بتواند راه حل علمی و اساسی نسبت به رفع مسائل و مشکلات اجتماعی موجود در جامعه در بستر گام دوم انقلاب را ارائه دهد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha