شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
بسیج

حوزه/ همزمان با سراسر کشور، رزمایش ۱۳ هزار نفری بسیجیان لرستان در ۱۱ شهرستان استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، همزمان با سراسر کشور، رزمایش ۱۳ هزار نفری بسیجیان لرستان هم در ۱۱ شهرستان استان برگزار شد. ۳ هزار بسیجی خرم آبادی و ۱۰ هزار بسیجی در ۱۰ شهرستان لرستان در رزمایش اقتدار امسال بسیجیان شرکت کردند.

سردار کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در رزمایش بسیجیان لرستان در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه بسیج و تفکر بسیجی نیاز امروز جامعه برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: تفکر بسیجی تکیه گاهی مطمئن برای مقابله با تحریم ها و تحریف ها است.

وی ولایت مداری، مردمی بودن، زمان شناسی، امید افرینی، تکلیف گرایی و نتیجه محور بودن را از ویژگی های بارز بسیجیان برشمرد و خاطر نشان کرد: بسیجیان با اخلاص و شجاعت و تلاش جهادی در همه عرصه ها برای خدمت رسانی به مردم و انقلاب در صحنه هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پایان با اشاره به اینکه بسیجیان باید بصیرت افزایی در مقابله با توطئه های دشمنان را نیز در جامعه تبیین و ترویج دهند، گفت:بسیجیان باید استکبار ستیزی،دشمن شناسی و تقویت روحیه انقلابی گری را در بین آحاد جامعه تبلیغ و تبیین نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha