چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
رسانه

حوزه/ مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: خدمات ائمه جمعه شهرستان ها همچون دستگیری از نیازمندان و گره گشایی از مشکلات مردم در رسانه منعکس شود تا این مجاهدت ها باعث دلگرمی مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان در این نشست،که در محل صدا و سیمای مرکز لرستان برگزار شد، معرفی کارکرد های نماز جمعه و همچنین ارتقا بصیرت جامعه با ابزار رسانه را از رسالت ها و وظایف مهم رابطین رسانه برشمرد و گفت: رابطین باید با اخلاص، سعه صدر، داشتن صداقت و همچنین مردم داری و پیوند با اقشار مختلف آموزه های دینی و انقلابی را در جامعه ترویج دهند.

وی با بیان اینکه رابطین رسانه اهداف اسلام و اقلاب را به سمتی هدایت کنند که مردم طبق آن ها کنش داشته باشند، افزود: رابطین رسانه ای باید بر افکار عمومی جامعه اثرگذار باشند.

حجت الاسلام رضا حقیان، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان هم در این نشست هدف از تشکیل جلسه با رابطین پایگاه های نماز جمعه استان را ایجاد رابطه تشکیلاتی با اعضای این ستاد برشمرد و خاطر نشان کرد: رابطین دفاتر ائمه جمعه و خبرنگاران باید با تخصص و مهارت اخبار را در سریع تزمان ممکن به دست مردم برسانند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان هم در این نشست، اظهار کرد: خطبه های نماز جمعه همه شهرستان ها، هر هفته به صورت کامل در صدا و سیمای مرکز لرستان پخش می شود تا مردم ولایی و انقلابی لرستان از ارشادات ائمه جمعه بهره مند شوند.

شیروی در پایان یادآور شد: ضروری است، خدمات ائمه جمعه شهرستان ها، همچون دستگیری از نیازمندان و گره گشایی از مشکلات مردم در رسانه منعکس شود تا این مجاهدت ها باعث دلگرمی مردم باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha