پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
عشایر

حوزه/سردار سلیمانی گفت: امروز ایران اسلامی جزیره امنی است که جبهه مقاومت را بنیان نهاد تا رژیم صهیونیستی را در محاصره نگه دارد، اکنون رژیم صهیونیستی در محاصره نیرویی قوی ای به نام جمهوری اسلامی ایران گرفتار است.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی رییس بسیج مستضعفین شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای بختیاری جوی آباد اظهار داشت: ولایت مداری عشایر بر همگان شناخته شده، مردمانی صبور و شجاع که دشمن هنوز نمی داند در مقابل چه کسانی ایستاده است، عشایری که در طول ۵۷ سال حکومت شاهنشاهی هیچگاه آن حکومت را به رسمیت نشناختند.
وی به مبارزات عشایربختیاری در دوره پهلوی اشاره کردو ادامه داد: در زمان پهلوی، استعمار پیر، انگلیس خبیث، تسلط بر ایران را تسلط بر دنیا دانست و به دنبال آن چیرگی بر عشایر را راس آن پیروزی برشمرد.
رئیس بسیج مستضعفین به ابعاد شخصیت رضاخان پرداخت و افزود: رضاخان یک نیروی سرسپرده بود که ارتش آن زمان را علیه عشایر به خط کرد و پایان نقش آفرینی عشایر در دفاع از مملکت رقم خورد و رضاخان به سرکوب و شهادت عشایر پرداخت، عشایری که قطب اقتصاد کشور را در دست داشتند.
سردار سلیمانی در ادامه توضیح داد: رضاخان علیه عشایر بختیاری لشکر کشی‌های فراوانی انجام داد و ظلم های فراوانی در حق آنها روا داشت، زمین‌ها و اموال آنان را به یغما برد، حقوق ملت را تضییع کرد، او از کثیف‌ترین افرادی است که در ایران به قدرت رسید و برای اولین بار برای آسایش بیگانگان تمهیداتی فراهم نمود.
وی به سخنان حضرت امام‌خمینی(ره) راجع به عشایر اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند «عشایر ذخیره های حکومت امام‌ زمان (عج) هستند، عشایری که در زمان رژیم پهلوی و دفاع مقدس شهدای بسیاری تقدیم نظام انقلاب اسلامی کردند. »
رییس سازمان بسیج مستضعفین یاد آور شد: امروز ایران اسلامی جزیره امنی است که جبهه مقاومت را بنیان نهاد تا رژیم صهیونیستی را در محاصره نگه دارد، امروز رژیم صهیونیستی در محاصره نیرویی قوی ای به نام جمهوری اسلامی ایران گرفتار آمده است.
وی با بیان اینکه ایران امروز میراث دار افتخارات شهدای عزیز است که امنیت را برای ما به ارمغان آورده، گفت: امنیتی که اتفاقی به وجود نیامده و همه آحاد ملت و جوانان بصیر میراث دار تمام فداکاری‌های شهدا هستیم، نسل جوان باید بداند میراث دار چه شهدایی است، شهدای نوجوانی که در برابر دشمن ایستادگی کردند.
وی تذکر داد: شهدا دین بزرگی بر گردن ما نهادند و نام شهدای بختیاری بر تمام صفحات تاریخ می درخشد، ایران در تمامی عرصه ها اعم از سیاسی، نظامی و فرهنگی موفق است، هر چند در فرهنگ ما تغییراتی به وجود آمده و دستخوش حوادث شده است و با آسیبهایی مواجه هستیم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین هشدار داد: با نگاهی به کشورهای منطقه به این نتیجه می رسیم که دشمنان با تمام تلاش‌های خود، نتوانستند هیچ اقدام موثری علیه ملت‌ها انجام دهند.
وی تصریح کرد: در سابقه کشورهای آمریکایی و اروپایی، هیچ گونه خدمتی به ملت‌ها مشاهده نمیشود.
سلیمانی به پایان یافتن دوران جنگ فیزیکی اشاره و اذعان کرد: با اینکه جنگ فیزیکی اتمام یافته و در دوران سازندگی به سر می بریم،ولی دشمن از حربه تحریم برای فشار به کشور استفاده می کند و جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران آغاز کرده است.
وی تاکید کرد: اروپایی‌ها و کشورهای خارجی درحالی ادعای انسانیت می کنند که همان کشورها اجازه ورود واکسن به ایران را ندادند و بسیاری از داروهای مورد نیاز بیماران را در لیست تحریم ثبت کرده اند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان در پایان خاطر نشان کرد: یادواره شهدا، یک یادآوری برا هرچه بهتر انجام دادن خدمت و مسئولیتی است که بر دوش ما نهاده شده، مشکلات اقتصادی، اشتغال، کاستی‌ها و کمبودها فقط با همیاری و کمک مردم حل خواهد شد.

رژیم صهیونیستی در محاصره جبهه مقاومت گرفتار است

رژیم صهیونیستی در محاصره جبهه مقاومت گرفتار است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha