یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تصاویر/ تشییع  پیکر مطهر شهدای گمنام  دوران دفاع مقدس در دارالشهدای آران وبیدگل

حوزه / همزمان با ایام فاطمیه و سالروزشهادت سردارسلیمانی، شهرستان آران و بیدگل به قدوم شهدای تازه تفحص شده معطر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی، ۱۱ شهید گمنام در قالب کاروان شهید خرازی با حضور پرشور و حماسه آفرین مردم آران و بیدگل تشییع شدند.

شهدای گمنام ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز در دو مسیر و در فضایی معنوی ابتدا با عبور از مسیرهای میدان محمد رسول الله (ص)، میدان آزادگان، میدان سپاه، میدان امام حسن (ع) و میدان حرم در قالب کاروان شهید خرازی با حضور امام جمعه، روحانیون، فرماندار، مسئولان، خانواده معظم شهدا و حضور پرشور و حماسه آفرین مردم آران و بیدگل تشییع شدند.

همچنین تعدادی از کاروان این شهدای گمنام پس از عبور از آستان مقدس باب المراد امامزاده قاسم (ع)، میدان بسیج، میدان امام خمینی (ره)، خیابان ۲۲ بهمن، میدان نواب صفوی با حضور حماسی و بی نظیر مردم آران و بیدگل به طرف میدان سردار سلیمانی این شهرستان نیز تشییع شد.

مردم، دارالشهدای آران و بیدگل با دود کردن اسپند و پاشیدن گلاب بر پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس از آنها استقبال نمودند و در ادامه مسیر مداحان اهل بیت (ع) مرثیه سرایی نمودند.

شایان ذکر است این کاروان همچنین عصر امروز در شهرهای نوش آباد، سفید شهر، ابوزیدآباد و روستاهای دو بخش مرکزی و کویرات این شهرستان نیز مورد بدرقه مردم قرار گرفتند.

انتهای پیام./

شهرستان آران و بیدگل به قدوم شهدا معطر شد + عکس

شهرستان آران و بیدگل به قدوم شهدا معطر شد + عکس

شهرستان آران و بیدگل به قدوم شهدا معطر شد + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha