مزار مطهر شهدای جوپار غبارروبی و عطرافشانی شد

حوزه/ به مناسبت هفته وقف و دفاع مقدس مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا شهر جوپار با حضور امام جمعه و مسئولین این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آیین غبارروبی و عطرافشانی مزارشهدا با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان در گلزار شهدا شهر جوپار برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه، شهردار، رئیس شورای شهر و اعضای شورا و جمعی دیگر از مسئولان شهر با نثار گل ، گلاب و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کردند و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

امام جمعه شهر جوپار در این مراسم گفت: با شهدا و امام شهدا تجدید عهد می کنیم و ان شاء الله تا پایان عمر بر این عهد ثابت قدم خواهیم ماند.

حجت الاسلام صافی زاده بااشاره به آیین غبارروبی قبور شهدا بیان کرد: هدف از برگزاری عطر افشانی مزار شهدا، تجدید میثاق با آرمان های مقدس جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.

امام جمعه جوپار افزود: دفاع مقدس، حماسه‌ای پرافتخار در تاریخ ایران است که هشت سال از عمر ملت ایران را به خود اختصاص داد. این جنگ تحمیلی که از سوی رژیم بعث عراق به ایران اسلامی تحمیل شد، نه تنها به شکست دشمن انجامید، بلکه منجر به رشد و بالندگی همه جانبه ملت ایران شد.

بعداز مراسم غبارروبی قبور شهدا با روایتگری سردار عبد العلی زاده و قرائت دعای کمیل بانوای کربلایی رضاگوهری در حرم مطهر منسوب به فرزندان حضرت موسی بن جعفر علیهم السلام شهر جوپار برگزار شد.

قابل ذکر است که قبل از مراسم غبارروبی، رژه خودرویی با مشارکت مردم و مسئولین در سطح شهر برگزار شد و این رژه به گلزارشهدا و مراسم غبارروبی ختم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha