جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/غبارروبی مزار شهدای گمنام خنداب

حوزه/ امام جمعه شهرستان خنداب گفت: شهداء با حرکت در مسیر خدا و ایمان، رنگ خدایی گرفتند و خدا بهترین رنگ را به آنها زد و به آنها عزت، افتخار، درجه و مقام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام محمد صفاهانی امام جمعه شهرستان خنداب روز گذشته در آئین غبارروبی مزار شهدای گمنام، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند: رنگ آمیز خداست و چه رنگی نیکوتر و زیباتر از رنگ الهی.

وی گفت: در تفاسیر آمده، رنگ الهی یعنی رنگ ایمان، توحید و ارزش‌های الهی به خود زدن، رنگ خدا به خود زدن یعنی حرکت در مسیر خدا و ایمان.

امام جمعه شهرستان خنداب، خاطرنشان کرد: خودمان را به خدا بسپاریم، خداوند رنگ زیبایی به ما می‌زند و به ما مثل شهداء مقام، عزت و افتخار می‌دهد.

وی یادآور شد: شهداء با حرکت در مسیر خدا و ایمان، رنگ خدا به خود زدند و خداوند نیز بهترین رنگ را به آنها زد و به آنها عزت، افتخار، درجه و مقام داد.

حجت الاسلام صفاهانی، تصریح کرد: شهداء ارتباط همیشگی با خدا داشتند و در جهت رضایت الهی حرکت کردند.

وی ابراز کرد: نماز اول وقت، نماز شب، رفتار و اخلاق آنها دیدنی بود، آنها فرشتگان الهی بر روی زمین بودند و رنگ خداوند آنها را به مقام رفیع شهادت رساند و لذا ما هم باید مثل شهداء خودمان را به خدا بسپاریم و در مسیر الهی حرکت کنیم تا خدا به ما رنگ الهی بزند.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن غبارروبی مزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا، خانم رقیه شعبانی به معرفی شهید معلم عباس نجفی پرداخت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha