پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
هم‌آهنگ

حوزه / دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی گفت: رویداد ملی "هم‌آهنگ" برای اولین بار در کشور با حضور گروه‌های تبلیغی و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات در عرصه ایده پردازی برای ترویج و تسهیل امر ازدواج در مشهد مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری رویداد ملی "هم‌آهنگ" توسط تشکل فراگیر گروه های تبلیغی کشور و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات در مشهد مقدس، اظهار داشت: رویداد ملی "هم‌آهنگ" برای اولین بار در کشور با حضور گروه‌های تبلیغی در عرصه ایده پردازی برای ترویج و تسهیل امر ازدواج برگزار شد.

وی با بیان اینکه از بین ۵۰۰ گروه تبلیغی که با تشکل همکاری دارند، حدود ۹۵ گروه انتخاب و در این رویداد حضور داشتند، گفت: البته تعدادی از گروه‌های تبلیغی نیز توسط حوزه خواهران برای حضور در این رویداد سه روز معرفی شده‌ بودند.

دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی به تشریح برنامه‌های اجرا شده در این رویداد پرداخت و یادآور شد: در روز اول و نیم روز دوم، بسته آموزشی توسط اساتید تبیین و سپس هر یک از گروه‌ها با کمک اساتید راهنما، مشغول تکمیل بوم‌هایی که در اختیار داشتند، شدند.

وی با اشاره به اینکه سه بوم به هر گروه تحویل داده شده بود، گفت: سه بومی که گروه‌های تبلیغی باید با استفاده از آن به ایده پردازی مشغول می‌شدند، عبارتند از: اطلاعاتی مربوط به مختصات منطقه تبلیغی، شرایط خود گروه تبلیغی و در نهایت ایده پردازی در زمینه ازدواج جوانان.

برگزاری رویداد ملی "هم‌آهنگ" با موضوع ایده پردازی در عرصه تسهیل امر ازدواج +عکس

حجت الاسلام ارتقایی با بیان اینکه گروه‌ها تا پایان روز دوم موظف به تکمیل بوم‌ها بودند، اظهار داشت: در روز آخر، بوم‌های برگزیده انتخاب و در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین سازمان تبلیغات اسلامی کشور، معاونین وزیر ورزش و جوانان و دیگر شخصیت‌های کشوری و استانی از نفرات برگزیده تقدیر شد.

وی افزود: گروه فرهنگی تبلیغی سراج از همدان و گروه روایتگران نور مشترکا با کسب ۷۷ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز، توانستند از بین ۱۱۴ گروه شرکت کننده مقام اول را کسب کنند.

برگزاری رویداد ملی "هم‌آهنگ" با موضوع ایده پردازی در عرصه تسهیل امر ازدواج +عکس

دبیر اجرایی رویداد ملی "هم‌آهنگ" با اشاره به اینکه اختتامیه این رویداد ملی، آغازی برای فعالیت گروه‌های تبلیغی در عرصه ازدواج خواهد بود، گفت: مقرر شد تا با شروع ماه مبارک رمضان، گروه‌های شرکت کننده در این رویداد در دو عرصه تبلیغ و ترویج ازدواج و کنش‌گری و تسهیل‌گری در امر ازدواج به فعالیت بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف اصلی در این دوره آن بود که در حوزه ازدواج تنها به بحث تبلیغ و ترویج بسنده نکنیم و طلاب به صورت کنشگر و تسهیل‌گر، ضمن استفاده و شناسایی از ظرفیت مساجد و گروه‌های مردمی در عرصه تقویت این ظرفیت‌ها قدم بردارند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha