شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 1154444
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
تصاویر محفل انس با قرآن کریم در مدارس شهرستان شوط

حوزه/ نوزدهمین دوره آزمون حفظ قرآن کریم در لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد ، حجت الاسلام صادق جعفرپور رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان امروز در جمع خبرنگاران گفت: نوزدهمین دوره آزمون حفظ قرآن امروز با شرکت ۱۶۳ قرآن‌آموز لرستانی در شهرستان های خرم‌آباد و بروجرد برگزار شد.
وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در رده سنی ۱۲ تا ۶۰ سال هستند که در بین افرادی هستند که نابینا بوده و حافظ کل قرآن هستند افزود : برخی دارای معلولیت هستند، اما اُنس با قرآن سبب شده تا در مسیر کلام خدا حرکت کنند.
رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه در این دوره، شرکت‌ کنندگان در حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ ۳۰ جزء با هم به رقابت پرداختند ، خاطر نشان کرد : حافظانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند یکی از ۵ درجه دکترا (درجه یک -استاد حفظ قرآنی)، فوق لیسانس (درجه دو- حافظ ممتاز قرآنی)، لیسانس (درجه سه -حافظ کل قرآن)، فوق دیپلم (درجه چهار -حافظ ۲۰ جزء) و دیپلم (درجه پنج- حافظ ۱۰ جزء قرآن) را دریافت خواهند کرد.
حجت‌الاسلام جعفرپور در پایان با بیان اینکه ۳ هزار قرآن‌ آموز در استان وجود دارد گفت: این افراد در ۱۷۰ خانه قرآن و ۷۲ مؤسسه قرآنی حضور دارند که مربیان باتجربه در این مؤسسات تلاش می‌کنند تا قرآن‌ آموزان را در رشته‌های مختلف یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha