شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت : شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی است و انتظار می رود مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم‌آباد با تسلیت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) بیان داشت : باید با تمسک به سیره اهل بیت(ع) تلاش کنیم سبک زندگی اسلامی در جامعه نهادینه شود.

وی بیان داشت : از همه خواهران و برادران مومن و متعهد دعوت می شود در مراسم هایی که ویژه شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرهای مختلف استان برنامه ریزی و تدارک دیده شده است شرکت کنند.

امام جمعه خرم آباد با قدردانی از نیروهای فراجا در اجرای طرح نور ویژه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خاطر نشان کرد: حجاب وظیفه ای شرعی و قانونی است و باید برای تحقق و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب مردم مومن و انقلابی نیروهای فراجا را در اجرای این طرح حمایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه رشد و کمال علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دختران نجیب و شریف ایران اسلامی همراه با رایحه و بوی خوش عفاف و حجاب و حیا به زنان و دختران غربی رسیده است گفت : در کشورهای غربی بخش‌هایی از زنان و دختران را مشاهده می‌کنیم که از انحطاط، بردگی جنسی، نابودی پایه‌های خانواده و… خسته شده‌ و به عفاف و حجاب روی آورده‌اند.

وی از همه مسئولان فرهنگی و تولیدکنندگان خواست لباس هایی متناسب با فرهنگ ایرانی و در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب وارد بازار نمایند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه در استان صنایع تعطیل شده‌ای داریم که حتماً با یاری خداوند احیا خواهد شد، گفت: اما صنایع و کارگاه‌های متوسط و کوچکی هم داریم که اشتغال در آنها سرپا و زنده است، بنابراین کاملاً ما به آینده امیدواریم و آینده اقتصادی استان روشن خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، گفت: اهمیت مشارکت حداکثری به قوت خود باقی است و عملیاتی‌ کردن چهار راهبرد مد نظر مقام معظم رهبری امری لازم است و شرکت در انتخابات نیز در دور دوم یک حق، تکلیف و وظیفه ملی است.

وی با تأکید بر اینکه رای مردم امانت است بیان داشت : با کسانی که در اطراف شعب اخذ رأی حضور پیدا کرده و می‌خواهند به انتخابات خدشه‌ای وارد کنند باید به صورت جدی و قانونی برخورد شود.

امام‌ جمعه خرم آباد در پایان یادآور شد : اگر کسانی هم در هر مقامی تخلفاتی دارند باید با آنها برخورد شود چرا که تخلف در انتخابات گناهی نابخشودنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha