شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست مبلغان نخبه و برتر دفتر تبلیغات با حضرت آیت الله سبحانی

حوزه/ چهار اثر جدید تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم توسط حضرت آیت الله سبحانی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ظهر امروز در حاشیه نشست مبلغان نخبه دفتر تبلیغات اسلامی با حضرت آیت الله سبحانی، از نرم افزار «ره توشه محرم» کتاب «تبلیغ بالینی»، «منتخب سفینه البحار» و «زبان ها بایدها و نبایدها » به عنوان چهار اثر جدید دفتر تبلیغات اسلامی رونمایی صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در سخنانی با اشاره به تولید نرم افزار «ره توشه محرم»، اظهار داشت: حدود بیست سال است که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به تدوین «مجموعه ره توشه محرم» می پردازد و در اختیار مبلغان قرار می دهد.

وی افزود: مجموعه ره توشه رمضان و محرم در قالب دو لوح فشرده آماده شده است و از قابلیت جستجوی موضوعی نیز برخوردار هستند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به انتشار بیش از 14 هزار نسخه کاغذی مجموعه ره توشه، اظهار داشت: از این تعداد حدود 10 هزار نسخه در اختیار مبلغان اعزامی دفتر تبلیغات قرار گرفته و بقیه نیز به سازمان های مختلفی که متقاضی این کتاب هستند، ارسال می شود.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد تصریح کرد: در دوسال اخیر که مجموعه «ره توشه» به دو شکل فشرده و اندروید تهیه شده و بارگذاری می شود، از استقبال خوبی برخوردار است؛ «ره توشه محرم» و «ره توشه رمضان» در سال گذشته هرکدام بیش از 20 هزار مرتبه از سایت های ما دانلود شده بود.

وی همچنین با اشاره به تدوین کتاب «تبلیغ بالینی»، گفت: یکی از راه های تبلیغ حضور مبلغ و روحانی در بیمارستان و مراکز درمانی است؛ اجرای این روش از سوی جمعی از مبلغان در قالب گروه تبلیغی در شهرهای مشهد و خراسان رضوی دنبال می شود؛ در این کتاب راه و فنون حضور مبلغ در بیمارستان، نحوه تعامل با پزشک، پرستار و بیمار تبیین شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به تدوین «منتخب سفینة البحار» اشاره داشت و گفت: یکی از محققین دفتر تبلیغات اسلامی، هشت جلد کتاب سفینه البحار را با رعایت ترتیب موضوعی در یک جلد خلاصه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در پایان با اشاره به تدوین کتاب «زبان بایدها و نبایدها» گفت: این کتاب صد مورد حکایت از تحفظ و صیانت علم و مراجع گذشته نسبت به زبان است.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha