سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
ی

حوزه/ خطیب جمعه این هفته شهرستان سیریک افزود: در مبارزه با قاچاق سوخت باید بستر های آنها را از بین برد، در شهرستان باید اداره متولی سوخت مشخص شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان حجت الاسلام احمد خلیلی امام جمعه موقت شهرستان سیریک در خطبه‌های نماز جمعه گفت: از شهرداری های شهرستان گله مند و ناراضی هستیم، مسئولینی که در حوزه نظارتی هستید بر شهرداری ها نظارت کامل داشته باشید امربه معروف همیشه برای بد حجابی نیست مسئولین هم نیازمند امربه معروف هستند. از شهردار شهر سیریک گله‌مندیم چرا نگاهی به شهرک کارمندان و جاده مرزبانی ندارند مگر اینها جز شهر نیستند اگر بودجه و اعتباری هستد باید برای تمام سطح شهر باشد و در جایی بخصوص مصرف نشود از نگاه دو قطبی به پرهیزید.

وی در ادامه اظهارکرد: شهردار شهر گروگ باید فکری برای دفع و ساماندهی آب های سطحی شهرکنند، انتقال آب ها از طریق جاده نیست.

خطیب نمازجمعه این هفته شهرستان سیریک افزود: در مبارزه با قاچاق سوخت باید بستر های آنها را از بین برد، در شهرستان باید اداره متولی سوخت مشخص شود.در شهرستان هم اداره شیلات، اداره راه و جهاد کشاورزی مستقر هستند باید حق نظارت را از اداره مربوطه نگیریم و به ارگان یا نهاد دیگری بدهیم.

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به تخریب خانه ها در چهار سال گذشته گفت: چرا یک پروژ چهار سال زمان ببرد شما آمدید خانه کلنگی را خراب کردید و قول ساخت خانه جدید ظرف مدت یک سال را دارید ولی الان چهار سال از تخریب آن گذشته هنوز اقدامی انجام ندادید، افراد آن خانه کلنگی در چادر زندگی می کنند به والله روز قیامت شما مسئول هستید اسم اداره و نهاد را نمی گویم ولی اگر هر چه زودتر این کار را تمام نکردی مجبورم در خطبه های بعدی اسم نهادرا اعلام کنم.

وی در پایان با اشاره به روز معلم گفت: یکی از نهادهای که می تواند جامعه را در مقابل جنگ نرم ایمن و پیروز کند آموزش و پرورش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha