شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تصاویر/ فعالیت های قرآنی در پارک شعبانیه بیرجند

حوزه/ آیین تجلیل از برگزیدگان قرآنی دانشگاه ادیان و مذاهب در پایان ماه مبارک رمضان با حضوراساتید،کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام رحمان قاسمی مدیرکل فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و در ماه بهار قرآن و همزمان با ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه هایی در سطح دانشگاه ادیان و مذاهب در حال برگزاری است.

وی افزود: فضاسازی محیطی، جمع خوانی قرآن به صورت روزانه در نمازخانه دانشگاه، جلسات تفسیر قرآن،جلسات آشنایی با احکام، جلسات درس اخلاق با حضور اساتید حوزه علمیه قم و مسابقات قرآنی در طول ماه مبارک رمضان از اهم ویژه برنامه‌های قرآنی معاونت فرهنگی-اجتماعی دانشگاه ادیان و مذاهب می‌باشد.

قاسمی ادامه داد: با توجه به عظمت انس با قرآن در ماه مبارک رمضان از تمام ظرفیت‌ها جهت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی وتلاش برای پیاده سازی تعقل و تدبر در قرآنی کریم و جاری ساختن مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی دانشجویان و همچنین تلاش در جهت کاربردی کردن آیات و مفاهیم قرآنی در سطح دانشگاه ادیان و مذاهب با جدیت دنبال می شود.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب در پایان با تقدیر از حمایت‌های رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب از فعالیت‌های قرآنی گفت: آیین تجلیل از برگزیدگان قرآنی دانشگاه ادیان و مذاهب در پایان ماه مبارک رمضان با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha