چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار درگذشت حاج محمدعلی جداری آبادی، پدر شهیدان والامقام یحیی و یعقوب جداری آبادی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی درگذشت حاج محمدعلی جداری آبادی، پدر شهیدان والامقام یحیی و یعقوب جداری آبادی را تسلیت گفتند.

در پیام مشترک آمده است:

خبر درگذشت حاج محمدعلی جداری آبادی، پدر شهیدان والامقام یحیی و یعقوب جداری آبادی موجب غم و اندوه فراوان شد.

کلمات عاجز از ایمان و ایثار این انسان‌های بزرگ و وارسته‌ای است که با تقدیم فرزندان رشید خود در راه حراست از ایران اسلامی، مصداق کاملی از تفسیر سوره صبر و ایثاردر راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی و پیروی از نائب بر حق امام زمان (عج) را به منصه ظهور رسانده است.

این پدر فداکار الگویی ماندگار و ارزشمند برای همیشه در این سرزمین است که نام نیکش برای همیشه در دفتر افتخارات ملت ایران ماندگار خواهد بود.

اینجانبان با ادای احترام به مقام صبر و ایمان این پدر والامقام، فقدان آن مرحوم را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم جداری آبادی و همه بازماندگان خصوصاً اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و برای روح آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین علیه السلام از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

مرحوم حاج علی اصغر جداری آبادی، مداح اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) پیر موذن و خادم مسجد حاج رفیع تبریز دیروز به علت کهولت سن در ۹۰ سالگی به سرای باقی شتافت.

مراسم تشییع پدر این شهیدان والامقام امروز سه شنبه درگلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.

یحیی جداری آبادی متولد ۲۲ آبان ۱۳۴۳ تبریز بود که در ۲۴ اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در جزایر مجنون به فیض شهادت نائل شد. برادرش یعقوب هم که چهار سال از او کوچک‌تر بود، در ۲۵ اسفند سال ۱۳۶۶ در عملیات بیت المقدس در منطقۀ ماووت به شهادت رسید. مزار مطهر این ۲ شهید والامقام در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha