سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1151082
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
تبریز

حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی در پیامی ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و خاطره شهیدان و سرداران شهید ارتش را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و خاطره شهیدان و سرداران شهید ارتش را گرامی داشت.

متن پیام به این شرح است:

۲۹ فروردین روز ارتش، یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند و همواره پیام‌آور عزت و اقتدار برای ملت بزرگ ایران بوده‌اند.

ارتش نقش بسیار موثری در جنگ تحمیلی ایفا کرد توان خود برای حراست از کشور را در عملیات‌های مختلفی از جمله آزادسازی سوسنگرد، ثامن‌الائمه، بیت‌المقدس، خیبر، نصر، مرصاد و ... به نمایش گذاشت و به راستی همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، ارتش کلمه طیبه است.

غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروهای زمینی، هوایی و دریایی، در عرصه دفاع از امنیت میهن اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران در حوادث و بحران‌های مختلف همواره خوش درخشیده‌اند و نام خود را در دفتر افتخارات این ملت جاودانه کرده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به روح پاک شهدای والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، از زحمات و رشادت‌های ارزنده فرماندهان، افسران، کارکنان و سربازان دلاور یگان‌های مختلف ارتش در استان آذربایجان شرقی قدردانی می‌کنم و موفقیت و بهروزی همه دلاورمردان ارتش را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha