سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم

حوزه/ عملیات وعده صادق موجب شادی دل مظلومان، مسلمانان و آزادیخواهان جهان شد و تضعیف غده سرطانی منطقه و حرکت رو به اضمحلال آن را به دنبال دارد، این رژیم غاصب دستش به خون هزاران نفر از مردم فلسطین و غزه آغشته است و به زودی در خون مظلومان غرق خواهد شد.

به گزاش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم امروز در نشستی با معاونان و مدیران بنیادشهیدو امور ایثارگران قم ضمن تبریک عملیات «وعده صادق» گفت: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ بازدارنده است، امنیت، عزت و اقتدار کشور در سایه این فرهنگ محقق شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی امید دل‌های آزادی خواهان و مستضعفان جهان است، از زمان شکل‌گیری در ۱۵ خرداد ۴۲ تاکنون شهدای بسیاری تقدیم شده است، اما هیچ کدام از تهدیدها، تحریم‌ها، توطئه‌ها و تجاوزات و تهاجمات فرهنگی و ترورها نتوانسته این ملت را از پای درآورد، بلکه این ملت امروز قوی‌تر و مقتدرتر از گذشته با همین فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل دشمنان ایستاده است.

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم تاکید کرد: دشمنان تاب پیروزی، پیشرفت و اقتدار ملت آزاده ایران و نظام اسلامی را ندارند، امروز انقلاب صادر شده است، دشمن صهیونیستی با پشتیانی آمریکا از هر حربه‌ای برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کردند، اسرائیل غاصب در تجاوز به غزه و کشتار بیش از ۳۰ هزار نفر از ملت مظلوم فلسطین و کودکان امروز یک شکست خورده است و با تنفر ملتها هر چه بشتر منزوی شده است.

وی اضافه کرد: اسرائیل با ترور دانشمندان، تهاجم فرهنگی، ترور چهره‌های برجسته نظام اسلامی و حمله به کنسولگری ایران که خاک کشور ما محسوب می‌شود، تجاوز و تعدی را به نمایش گذاشت، این رژیم غاصب کودک کش از هیچ دشمنی فروگذار نکرده است .

حجت الاسلام هنرمند عنوان کرد: پاسخ قاطع به تجاوز اسرائیل حرکت بازدارنده بود تا آن دشمن غاصب را به عقب نشینی وادار سازد، امنیت، عزت و اقتدار کشور ما با فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده، پیشرفت های امروز ما از جمله در حوزه نظامی ثمره خونهای پاک شهدا خصوصا تلاشهای شهید تهرانی مقدم پدر موشکی بوده است.

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم افزود: عملیات وعده صادق موجب شادی دل مظلومان، مسلمانان و آزادیخواهان جهان شد و تضعیف غده سرطانی منطقه و حرکت رو به اضمحلال آن را به دنبال دارد، این رژیم غاصب دستش به خون هزاران نفر از مردم فلسطین و غزه آغشته است و به زودی در خون مظلومان غرق خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha