سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
توحید عربی

حوزه/ حزب توحید عربی لبنان از حمله تاریخی جمهوری اسلامی ایران با هدف قرار دادن دشمن در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق قدردانی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دبیرخانه حزب توحید عربی در بیانیه ای از حمله بی نظیر و تاریخی جمهوری اسلامی ایران با هدف قرار دادن دشمن در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق قدردانی کرد.

این بیانیه به تصمیم شجاعانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام سید علی خامنه ای در پاسخ قاطعانه به تجاوزات صهیونیستی اشاره و بر حق طبیعی و قانونی ایران برای دفاع از حاکمیت ملی خود، تأکید کرد.

حزب توحید عربی تصریح کرد: ایران ثابت کرده است که یک کشور قوی و غیر وابسته است که حقوق خود را نادیده نمی گیرد و مایل است رژیم صهیونیستی را که همچنان به جنایت و کشتار، قتل و آوارگی فلسطینی ها و نقض تمامی کنوانسیون های بین المللی و شریعت های دینی و اخلاقی ادامه می دهد، باز دارد.

این حزب بیان داشت: پاسخ ایران در عملیات «وعده صادق»، رویدادی تاریخی است که صحنه جدیدی را در منطقه و جهان پدید می‌آورد و بیشترین تأثیر را در سطح مسئله فلسطین و در سطح درگیری تاریخی با دشمن صهیونیستی در مسیر پیروزی اجتناب ناپذیر و حتمی جنبش های مقاومت و ملت مقاوم فلسطین خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha