شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
دیدار شیخ ابراهیم زکزاکی با فعالان مذهبی نیجریه

حوزه/ رهبر نهضت اسلامی نیجریه گفت: در حمله ایران به اسرائیل به قدری خوشحال شدم که اشک از چشمانم جاری شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه سه شنبه هفتم شوال (۲۸ فروردین) به مناسبت عید سعید فطر با مسئولان نهادهای مذهبی و فعالان اجتماعی نیجریه دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: حمله ایران به اسرائیل باعث ایجاد امید در قلب مستضعفان جهان در سراسر جهان با هر عقیده‌ای شد.

او با تأکید بر اینکه حمله سپاه پاسداران به اسرائیل باعث بازدارندگی این رژیم از جنایات بیشتر می‌شود، افزود: پیام این حمله این بود که اگر این رژیم تا کنون ما را تهدید می‌کرد زمان آن فرا رسیده است که تهدید ما را بچشند.

رهبر نهضت اسلامی نیجریه اضافه کرد: توهم شکست‌ناپذیری اسرائیل که در اذهان برخی رسوخ کرده بود با حمله ایران به این رژیم از هم گسسته شد و نشان داد آنچه پنداشته می‌شد خواب و خیالی بیش نبوده است.

وی ادامه داد: قبلا وقتی که می‌شنیدم کسی از خوشحالی گریه کرده است خیلی تعجب می‌کردم، اما وقتی که شنیدم ایران حمله اسرائیل به کنسولگری‌اش در سوریه را تلافی کرده است، بسیار خوشحال شدم و از خوشحالی اشک ریختم.

شایان ذکر است در این دیدار که به صورت سالانه انجام می‌پذیرد درباره اتفاقات یک سال گذشته گفت‌وگو می‌شود و بر اساس آن، خط مشی حرکت اسلامی در سال آینده ترسیم می‌گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    بسمه تعالی_ درود براین شیخ بزرگوار . محبوب . اکنون سخنی با دوست خوبم جناب سروش .در مورد نتانیاهو واژگون بخت . سروش جان کجائی بیا راه دیر__رویم با هم اینک که یادت بخیر__ره نیک مردان را طی کنیم__به هر روز وهرماه چون دی کنیم__وحالا:یا رب این تأثیر دولت در کدامین کوکب است__جان آن حیوان اکنون بر لب است__تا به گیسوی تو دست نااسزایان کم رسد__گردنش افتاده است حبل از مسد_هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است_لیکن او در فکر رفع این تب است
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    لطفاََ بخش نا خواست حذف شده را اضافه بفرمائید . متشکرم .
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    __ بسمه تعالی __ نتانیاهو : گوید بصدای بس رسائی __ مهلت بدهید بمن مسائی __ قدری بخورم پخته بادمجان __ در داخل بشقاب نه، فنجان __ __ شاید بکند یاریم آن چاکرای هفتم __ دردم را دواکنم با یک دُم __ زیرا که ز سُم ندیده ام خیر __ در وادی دُم باید کنم سیر __ شاید بشود مشکلم آسان __ ورنه می کنم فرار به جاسان __