دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
هاشمی

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، هبت اله هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاسیس شد و این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده است و بیش از ۴ دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تاثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه‌های مختلف هستیم.

این نهاد انقلابی در دوران دفاع مقدس با تکیه بر توان دفاعی خود، نقش پررنگی در بیرون راندن دشمن از خاک این مرز و بوم داشت و در دهه‌های اخیر هم این نیروهای انقلابی، با صدور پیام آزادگی و آزادمردی برآمده از بطن انقلاب اسلامی به دیگر ملت‌های آزادی‌خواه، در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را فدای ملت کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، شهدای سپاه پاسداران به ویژه سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی این روز خجسته را به محضر همه فرماندهان و پاسداران حماسه ساز، ملت شریف ایران اسلامی و به‌ویژه سبزپوشان سرافراز سپاه استان لرستان تبریک عرض می‌نمایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha