دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کرمان

حوزه / دادستان انتظامی قضات کشور گفت: در تاریخ اسلام، پس از حیات امامان معصوم(ع)، شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته و این نعمتی است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور روز گذشته در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید نظارت و ارزشیابی در جمع قضات شهر کرمان، اظهار داشت: این استان مزین به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند، به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است.

وی به عملیات غرورآفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در تاریخ اسلام، پس از حیات امامان معصوم(ع)، شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته و این نعمتی است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین قدیانی ادامه داد: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان در سطح جهانی و بین المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت‌های اکنون مقایسه کنیم.

وی یادآور شد: بیش از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانان هستند و قبل از انقلاب را ندیده‌اند، کسانی که قبل از انقلاب را دیده‌اند نیز گاهی یادشان می‌رود قبل از انقلاب کجا بوده‌ایم و الان کجا هستم.

دادستان انتظامی قضات کشور اظهار کرد: حفظ شأن و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع، مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha