دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: تاکنون نزدیک به ۳۵ هزار نفر از مردم غزه و فلسطین توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند و چندین برابر آن نیز آواره شده‌اند، ولی در مقابل این همه جنایت و آدم کشی اسرائیلی ها، مجامع بین‌المللی همچنان سکوت پیشه کرده‌اند و خود را به بی‌تفاوتی زده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج در سخنانی اظهار داشت: برای اینکه به توسعه پایدار در کشور برسیم نیازمند امنیت هستیم و تنها با امنیت است که می‌توان یک زندگی آرام و یک اقتصاد پویا و قوی داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: از دولت سیزدهم می‌خواهیم که به وضعیت مسکن محرومان و همچنین ایجاد شغل برای افراد بیکار اهتمام ویژه داشته باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود عنوان کرد: تمامی مردم و مسئولان برای تحقق شعار مقام معظم رهبری در امسال تلاش کنند زیرا با محقق شدن شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد از بین رفتن بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از سکوت مجامع جهانی و بین المللی و حتی کشورهای اسلامی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و مردم غزه، افزود: تاکنون نزدیک به ۳۵ هزار نفر از مردم غزه و فلسطین توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند و چندین برابر آن نیز آواره شده‌اند، ولی در مقابل این همه جنایت و آدم کشی اسرائیلی ها، مجامع بین‌المللی همچنان سکوت پیشه کرده‌اند و خود را به بی‌تفاوتی زده‌اند.

امام جمعه شهرستان سنندج در پایان سخنان خود با تبریک هفته کار و کارگر در سخنانی گفت: چرخه اقتصاد کشور با حمایت و فعالیت کارگران می‌چرخد بنابراین باید دولت همواره به خواسته‌ها و مطالبات کارگران گوش دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha