شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
علی عین الکمال

حوزه/ حجت الاسلام عین الکمال گفت: کانون خانواده‌ها باید نشأت گرفته از حلم و بردباری باشد زیرا دشمنان برای برهم زدن کانون گرم خانواده‌ها از هجمه فراوان استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام علی عین الکمال، در جمع عزاداران و سوگواران شهادت صادق آل محمد (ع) در جوار آستان مقدس امامزاده سید محمد دیباج در شهرستان دامغان، ضمن عرض تسلیت این ایام به ارادتمندان و شیفتگان مکتب جعفری اظهار داشت: مکتب بس عظیم امام جعفر صادق (ع) برای همه شیعیان درس آموز است که باید از دانشگاه درس اخلاق و مهربانی بگیریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: شناخت شخصیت اهل بیت (ع) و جایگاه رفیع امام جعفر صادق (ع) در زیارت ناحیه اشاره و تاکید فراوان شده است.

وی از حلم و بردباری امام جعفر صادق (ع) به عنوان درس بزرگ برای شیعیان یاد و افزود: امروز جامعه ما به حلم و بردباری فراوان نیاز دارد که به عنوان یک فرهنگ ترویج و گسترش پیدا کند.

حجت الاسلام عین الکمال تصریح کرد: کانون خانواده ها باید نشأت گرفته از حلم و بردباری باشد ؛ چون دشمنان برای برهم زدن کانون گرم خانواده ها از هجمه و ترفندهای فراوان استفاده می کنند.

وی گفت: امام جعفر صادق (ع) همانند حسین بن علی (ع) برای بقای دین و اسلام تلاش و به شهادت رسید و این شخصیت کوشید دین و اسلام به خوبی پررنگ و نمایان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha