دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
دهه کرامت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان و استاندار زنجان به مناسبت دهه کرامت پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه و دکتر محسن افشارچی استاندار استان زنجان، به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، پیام تبریکی صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با آغاز دهه کرامت عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور پیچیده می شود و ولادت سراسر نور و شادی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و میلاد فرخنده و پرنور هشتمین حجت خدا، امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به جشن و سرور می نشینیم.

این دهه زمان مناسبی برای ترویج معارف اهل بیت (ع)، افزایش آگاهی نسل جوان نسبت به مکتب ائمه اطهار ، هدایت جوانان در مسیر معنویت و تقوا و مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.

تحقق این هدف نیازمند برنامه ریزی دستگاه های فرهنگی و استفاده حداکثری از ظرفیت های مردمی است که موجب افزایش نشاط اجتماعی و نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی در جامعه می شود.

اینجانبان ضمن تبریک و شادباش این ایام خجسته و مبارک به همه شیفتگان و محبان اهل بیت(علیهم السلام) به خصوص مردم شریف استان، امیدواریم با استفاده از ظرفیت این دهه بتوانیم برای گسترش فرهنگ مودت به اهل بیت(ع) و اشاعه فرهنگ ائمه اطهار(ع) در جامعه گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha