دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: دشمن همواره در صدد است تا به روشهای گوناگون به هویت ملی و دینی ما خدشه وارد کند و ما باید با فعالیتهای فرهنگی و قرآنیمان نگذاریم به نقش های شوم خود دست یابند بلکه باید هویت مذهبی و اعتقادیمان راحفظ و ارتقا و گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در سومین جلسه شورای عالی قرآن کریم انتظامی کشور که با حضور معاون هماهنگ کننده انتظامی برگزار گردید، ضمن خوش آمد گویی و تبریک فرا رسیدن دهه کرامت اظهار داشت: بسیار مسرور و خرسندم در روزهای نزدیک به دهه کرامت که بدو آن با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و ختم آن میلاد آقا و مولا و ولی نعمت ما حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است و در چنین زمانی افتخار این را داریم میزبان شما همکاران گرامی به ویژه سردار اشراق باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان روایاتی از حضرات معصومین (ع) مبنی بر اخوت مؤمنین گفت: نگاه صمیمانه به چهره برادر ایمانی عبادت است و یکی از برکات طلوع خورشید اسلام و درخشش نور آن همین اجتماع مؤمنین در کنار هم است که به برکت انقلاب اسلامی پیوند های اجتماعی ما در نیروهای مسلح برآمده از ایمان است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان این که سازمان عقیدتی سیاسی خانه معنوی یکایک کارکنان انتظامی می باشد، تصریح کرد: همه با هم خانه معنوی بسازیم که مورد احترام رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، جامعه و آحاد مردم باشد که در این خانه پلیسی تربیت شود در تراز انقلاب اسلامی، پلیس مکتبی، مردمی و اجتماعی که همگان از اقداماتش حمایت نماید.

وی خاطر نشان کرد : خداوند را شاکرم که به برکت انقلاب اسلامی و در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی، در این سرزمین شاهراه بزرگی به سوی همه کسانی که بخواهند از فرش به عرش و از ملک تا ملکوت سیر کنند،گشوده شده و می توانیم از نعمت و برکت قرآن و عترت بهره مند شویم؛ به برکت تعالیم قرآنی ،امروز جمهوری اسلامی ایران بستر مناسبی را برای تعالی همه انسان های حق جو و حق طلب است.

وی تاکید کرد : عمر در گذر است و خوشا به سعادت کسانی که لحظه لحظه عمرشان را برای تقرب پروردگار، انس و راز و نیاز با خالق هستی ها و خدمت به خلق خدا بهره می گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی ادامه داد: رویکرد جدی در انتظامی کشور برای توسعه و تعمیق انس با قرآن و نهج البلاغه، ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در مجموعه انتظامی کشور است، تلاش برای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در این سازمان، حائز اهمیت و از جایگاه رفیع و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: دشمن همواره در صدد است تا به روشهای گوناگون به هویت ملی و دینی ما خدشه وارد کند و ما باید با فعالیتهای فرهنگی و قرآنیمان نگذاریم به نقش های شوم خود دست یابند بلکه باید هویت مذهبی و اعتقادیمان راحفظ و ارتقا و گسترش دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا اذعان داشت: قرائت و تدبر در قرآن دو اصلی است که می‌توان در مواجهه با کلام خدا از آن برخوردار شد، اما آنچه قرآن در مورد آن با انسان صحبت می‌کند و با نصایح و وصایایی، اشتیاق او را برای عامل بودن برمی‌انگیزاند، غایت هدف این کتاب الهی است.

وی توصیه کرد: مؤانست با قرآن فیض عظیمی است که عمل به قرآن آن را تکمیل می‌کند. باید در زندگی شخصی و اجتماعی با تأسی به کلام وحی، مشی و منشی داشته باشیم که در جای‌جای آن رد پای قرآن و آموزه‌های الهی محسوس باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در پایان ضمن قدردانی از یکایک اعضاء شورای عالی قرآن خاطرنشان ساخت: اگر به قرآن، عترت و احکام الهی پایبند بوده و در اجرای آن ثابت قدم باشیم، خداوند باب نگشوده ای را برای ما باقی نمی گذارد و ان شاالله دعا کنیم خداوند به انتظامی کشور برکتی عنایت فرماید تا یک جامعه قرآنی را تحویل امام زمان(عج) دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha