دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
پیام دعوت نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از مردم شهرستان جهت شرکت در دور دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، گفت: کار ناتمامی که در شهرستان کرمانشاه در دور اول به انجام رسید، لازم است، به اتمام برسد و تکلیف حوزه انتخابیه ما هم، معلوم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غفوری، ضمن پیامی مردم مومن ، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان کرمانشاه را برای شرکت در دور دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی، دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لازم است مردم شریف شهرستان کرمانشاه، با حضور جدی و گسترده، کار نیمه ‌تمام خود را در این دوره از انتخابات به اتمام رسانند.

ما از دور اول انتخابات، مجلس شورای اسلامِی و خبرگان رهبری، پشت سر گذاشتیم، ایم خوبی برای ملت عزیز و شریف ما بود.

خدای متعال پیروزی های بزرگی را نصیب ملت عزیز ما کرد، از جمله آنها این بود که خداوند متعال، در شروع سال جدید ، در سراسر کشور باران رحمتش را بر مردم ما و بر سرزمین تشنه ما به فور نازل کرد، خدای متعال را شاکریم.

انتخابات مجلس شورای اسلامی، در قالب نقاط در کشور ، بحمدلله به نتیجه رسید و در استان کرمانشاه هم به همین صورت، در قالب نقاط استان و حوزه های انتخابیه، به نتیجه رسید و نمایندگان محترم شورای اسلامی ، معلوم شدند ، همینطور که در انتخابات مجلس خبرگان هم ، به فضل خدا به نتایج خوبی رسید.

اکنون در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، ما در دور دوم انتخابات ، باز نیاز به حضور جدی و همه جانبه مردم شریف و عزیزمان داریم که کار را تمام کنند.

کار انتخابات در حوزه شهرستان کرمانشاه، به دور دوم کشیده شد و دو نفر از نمایندگان شهرستان کرمانشاه، قرار بر این است که در دور دوم انتخابات معلوم شود.

پس اهمیت کار، چیزی از دور اول کم ندارد، بلکه بسیار بیشتر هم هست و کار نا تمامی که در شهرستان کرمانشاه، در دور اول به انجام رسید، لازم است که به اتمام برسد و تکلیف حوزه انتخابیه ما هم، معلوم شود.

بنابر این ضمن تقدیر و تشکر از همت مردم شریف و عزیزمان برای حضور در همه صحنه ها، در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ و در انتخابات ۱۱ اسفند ماه که جای تقدیر و تشکر دارد.

آن عبادت و آن جهاد در راه خدا ، این کمترین خادم، از مردم شریف و عزیز، این درخواست را دارم که انشاءالله، باز با حضور همه جانبه، حضور گسترده در پای صندوق های رأی، نسبت به انجام تکلیف الهی و وظیفه بسیار مهمی که بر عهده فرد فرد ، شما مردان و زنان، شیر مردان و شیر زنان، استان کرمانشاه و شهرستان کرمانشاه هست ، در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، این وظیفه الهی را به خوبی به انجام برسانید و انشاءالله اجر مضاعفی را برای خودتان در پیشگاه خداوند متعال ذخیره کنید، همواره سر بلند و سر افراز باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha